با وجود ازیاد بیماران:رفسنجان جراح مغز و اعصاب ندارد

  • شناسه خبر: 7848
با وجود ازیاد بیماران:رفسنجان جراح مغز و اعصاب ندارد

خانه خشتی: مدیر اورژانس بیمارستان علی‌بن ابیطالب (ع) رفسنجان گفت: در حال حاضر بزرگ‌ترین مشکل درمانی رفسنجان نبود ‌جراح مغز و اعصاب در اورژانس و بیمارستان است. خانه خشتی : محمد‌امین لطفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: روزانه به طور میانگین ۲۵۰ نفر و ماهانه حدود ۹ هزار نفر به اورژانس و مرکز […]

خانه » آخرین اخبار » با وجود ازیاد بیماران:رفسنجان جراح مغز و اعصاب ندارد

خانه خشتی: مدیر اورژانس بیمارستان علی‌بن ابیطالب (ع) رفسنجان گفت: در حال حاضر بزرگ‌ترین مشکل درمانی رفسنجان نبود ‌جراح مغز و اعصاب در اورژانس و بیمارستان است.

خانه خشتی : محمد‌امین لطفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: روزانه به طور میانگین ۲۵۰ نفر و ماهانه حدود ۹ هزار نفر به اورژانس و مرکز اسکرین بیمارستان علی‌بن ابیطالب (ع) رفسنجان مراجعه می‌کنند.

وی افزود: بیشترین مراجعان اورژانس تصادفی، بیماران قلبی و مشکلات داخلی‌ و اطفال هستند.

لطفی تصریح کرد: بیماران هنگام مراجعه به اورژانس در ابتدا توسط پرستار واحد تریاژ معاینه شده و در صورت لزوم بستری می‌شوند و در غیر این صورت به پزشک اسکرین ارجاع داده می‌شود.

وی عنوان کرد: البته واحد تریاژ هنوز‌ به طور کامل ساماندهی نشده و نیازمند اقدامات بیشتری است.

لطفی به نارضایتی برخی از مردم از اورژانس اشاره کرد و ابراز داشت: ما به نظرات مردم احترام می‌گذاریم‌، زیرا در بعضی از موارد حق با آن‌ها است، اما یکسری محدودیت‌ها موجب می‌شود نتوانیم توقعات آن‌ها را برآورده کنیم.

وی گفت: از جمله این محدودیت‌ها می‌توان به کمبود نیروی انسانی و خدمات تخصصی و کمبود فضای فیزیکی اشاره کرد.

‌مدیر اورژانس بیمارستان علی‌بن ابیطالب (ع) رفسنجان با بیان اینکه تجهیزات بسیاری خوبی در اورژانس وجود دارد، افزود: در حال حاضر در هر شیفت دو نفر پزشک‌، هشت نفر پرستار و یک نفر پزشک متخصص نیز به طور ثابت طی هفته به غیر از ایام تعطیل در اورژانس فعالیت دارد.

وی در مورد ازدحام بیماران در ساعات پایانی شب در اورژانس ابراز داشت: برخی از درمانگاه‌های مستقر در شهر از ساعت ۱۲ شب تعطیل بوده و پاسخگویی مردم نیستند در نتیجه تعداد زیادی از مردم به خاطر کوچک‌ترین مشکل به اورژانس مراجعه می‌کنند و این موجب هدر رفتن وقت و توان نیروهای اورژانس می‌شود.

لطفی در بخش دیگری از صحبت‌هایش خواستار توجه جدی مدیران و مسئولان به مسائل و مشکلات اورژانس شد و افزود‌:‌ در حال حاضر بزرگ‌ترین مشکل ما نبود ‌جراح مغز و اعصاب در اورژانس و بیمارستان است.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان