بررسی موضوع “واحد آکسفورد” در مجلس با حضور رئیس دانشگاه آزاد

  • شناسه خبر: 7842
بررسی موضوع “واحد آکسفورد” در مجلس با حضور رئیس دانشگاه آزاد

خانه خشتی: علیرضا سلیمی از بررسی موضوع “واحد آکسفورد” در کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی با حضور فرهاد دانتشجو خبرداد. خانه خشتی به نقل از فارس، حجت‌الاسلام والسلمین علیرضا سلیمی در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، به ورود کمیسیون آموزش به موضوع واحد آکسفورد دانشگاه آزاد اشاره کرد و گفت: در جلسه هفته […]

خانه » آخرین اخبار » بررسی موضوع “واحد آکسفورد” در مجلس با حضور رئیس دانشگاه آزاد

خانه خشتی: علیرضا سلیمی از بررسی موضوع “واحد آکسفورد” در کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی با حضور فرهاد دانتشجو خبرداد.

خانه خشتی به نقل از فارس، حجت‌الاسلام والسلمین علیرضا سلیمی در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، به ورود کمیسیون آموزش به موضوع واحد آکسفورد دانشگاه آزاد اشاره کرد و گفت: در جلسه هفته آینده این کمیسیون با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی از وی خواهیم خواست که درخصوص اینکه اگر چنین دانشگاهی وجود خارجی نداشته این پول‌ها به چه حسابی واریز می‌شده و چه کسانی این پول‌ها را برداشت ‌کرده‌اند، توضیحاتی ارائه کند و این موضوع بررسی خواهد شد.

وی با بیان اینکه اکنون ابهامات و سوالات نسبت به گذشته بسیار بیشتر شده است، اظهار داشت: باید بررسی شود که اگر واحد آکسفورد دانشگاه آزاد وجود خارجی نداشته، صدها هزار پوند پول به چه حسابی واریز می‌شده و چه کسانی از این حساب پول برداشت کرده و آن را در چه زمینه‌ای هزینه کرده‌اند؟

به گفته سلیمی، بودجه دانشگاه از جیب مردم تامین شده است و اکنون همین مردم حساس شده‌اند که آیا شهریه‌ای که برای فرزندانشان پرداخت می‌کرده‌اند، در این زمینه‌ها هزینه شده است یا خیر.

نماینده مردم محلات با تأکید بر بررسی این موضوع ادامه داد: حساسیت افکار عمومی در این خصوص به اوج رسیده است و منتظر جواب شفافی در این زمینه هستند.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان