سردار سلامی:امروز در همه جای جهان بر دشمن مسلط هستیم

  • شناسه خبر: 7805
سردار سلامی:امروز در همه جای جهان بر دشمن مسلط هستیم

خانه خشتی: جانشین فرمانده کل سپاه گفت که امروز در همه جای جهان به دشمن مسلط هستیم و این موضوع باعث آن شده است که آنها با احترام با ما رفتار کنند. خانه خشتی به نقل از فارس، سردارحسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ششمین گردهمایی شاهد و ایثارگر دانشگاه تهران […]

خانه » آخرین اخبار » سردار سلامی:امروز در همه جای جهان بر دشمن مسلط هستیم

خانه خشتی: جانشین فرمانده کل سپاه گفت که امروز در همه جای جهان به دشمن مسلط هستیم و این موضوع باعث آن شده است که آنها با احترام با ما رفتار کنند.

خانه خشتی به نقل از فارس، سردارحسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ششمین گردهمایی شاهد و ایثارگر دانشگاه تهران با اشاره به سالروز ولادت حضرت امام حسین(ع) گفت: امروز خط نوری از آسمان به درون خانه حضرت زهرا(س) کشیده شده است و ملائک صف به صف برای تبریک به پیامبر هبوت کردند و حسین(ع) که نامش در آسمان‌ها و وجودش در زمین است، متولد می‌شود.

سلامی با بیان اینکه امام حسین(ع) مظهر همه جاودانگی‌ها است، تصریح کرد: خداوند در یک آزمایش بزرگ همه سرمایه هستی را در وجود این امام عزیز متجلی کرد و برای دفاع از میراث پیامبر به قربانگاهی آورد و ذبحی عظیم در عاشورا اتفاق افتاد.

وی افزود: همه عزت ما حاصل آن واقعه عظیم و فداکاری عظیم است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تأکید بر اینکه بزرگی ملت‌ها و کشورها به وسعت جغرافیایی نیست، تصریح کرد: وسعت بزرگی ملت‌ها و کشورها به وسعت اندیشه و وسعت معرفت شناخت و بصیرت است و این دایره نفوذ علمی کشور است که امروز به عنوان یک معیار بزرگ در کشور به شمار می‌آید.

سلامی با بیان اینکه ما در کشور نیازمند توسعه عظیم در قلمرو علم و دانش هستیم، تأکید کرد: ایران درحال تأسیس تمدن جاودانه اسلامی است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه ما در طول ۳۳ساله عمر انقلاب اسلامی عبرت‌های بزرگی از تاریخ گرفتیم، اظهار داشت: در حرکت انقلاب اسلامی صحنه‌های هولناک و مهیبی را پشت سر گذاشتیم.

وی افزود: امام سبب احیای مجدد اسلام در همه جهان شد، در حالی که جهانیان در گورستان کمونیستی شرق و سرمایه‌داری غرب گرفتار بودند.

سلامی با اشاره به اینکه مادر تاریخ عالم جایگاهی در اندیشه‌ها نداشتیم و ردپایی از شجاعت و افتخار ایران مشاهده نمی‌شد، تأکید کرد: امام به یک معجزه فکری و عظیم دست زد و توانست در آن دوران حاکمیت دو قطبی سخت یک گفتمان جدید اسلامی را مطرح کند و از این رو امام ملت را زنده و بعثتی مجدد در حیات اسلام ایجاد کرد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه قبل از انقلاب ایران تاریخ سراغ ندارد کشوری به عظمت آمریکا باشد، تصریح کرد: امام خمینی(ره) آنها را در حد و اندازه خودشان تحقیر کرد، عظمت و بزرگی، شجاعت ملت ایران را به جهانیان نشان داد.

سلامی اضافه کرد: ملت ایران به پشتوانه رهبری امام خمینی(ره) و بعد از حضرت امام به پشتیبانی مقام معظم رهبری همه راه‌ها را برای نفوذ دشمن بست.

وی در ادامه با بیان اینکه در تاریخ جنگ‌ها هیچ جنگی را سراغ ندارید که یک ملت تنها و بی‌دفاع برابر همه قدرت‌ها بایستد، اظهار داشت: ملت ایران ۸سال در مقابل ابرقدرت‌ها جنگید و نگذاشت حتی یک وجب از خاک کشور به اشغال بیگانگان درآید و بعد از دو سال نیز همه سرزمین‌های اشغالی را بازپس‌گیری کردند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران به قدرت ایران در مذاکرات ۱+۵ در مسکو اشاره کرد و گفت: وقتی در مسکو همه قدرت‌های بزرگ در یک طرف و هیئت جمهوری اسلامی ایران در یک طرف می‌نشینند، به توازن قوای جهانی پی می‌برید.

سلامی افزود: آنها که دائیه مدیریت جهان را دارند ولی قادر به ارائه فرمولی برای حل معادله سیاسی در ایران نیستند؛ در ایرانی که قبل از جنگ تحمیلی برای آنها شناخته شده نبود اما اکنون به جایی رسیده است که یک دانشمندان جوان هسته‌ای ما را مورد هدف قرار می‌دهند زیرا می‌دانند یک دانشمند ایرانی چقدر می‌تواند در دنیا تأثیرگذار باشد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با تأکید بر اینکه دشمن تکیه‌گاه‌های سیاسی خود را در منطقه از دست می‌دهد، تصریح کرد: امروز در محاصره اقتصادی به سر می‌بریم اما جامعه ما از عظمت، کرامت و شجاعت خود عقب‌نشینی نمی‌کند.

وی افزود: ما امروز در همه جای جهان به دشمن مسلط هستیم و این موضوع باعث آن شده است که آنها با احترام با ما رفتار کنند و نوع تعامل آنها با ما بسیار متفاوت است با تعاملی که با کشورهای دیگر برقرار کرده‌اند.

سلامی با بیان اینکه ما زمانی با دشمن می‌جنگیدیم که هیچ ساز و برگ و تجربه نظامی نداشتیم، تصریح کرد: امروز در مسیر برگشت‌ناپذیری هستیم؛ البته ملت ایران به آسانی این گذرگاه‌های سخت را عبور می‌کند.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان