امام جمعه کشکوئیه:

دشمنان به دنبال تغییر باورها و اعتقادات ملت ایران هستند

  • شناسه خبر: 77942
دشمنان به دنبال تغییر باورها و اعتقادات ملت ایران هستند

حجت‌الاسلام محمد محرابی‌زاده: در کمال تاسف عده‌ای برای توجیه مذاکره جمهوری اسلامی ایران با شیطان بزرگ‌ با نگاهی عوامانه، اینگونه مسائل را در روزنامه‌ها، سخنرانی‌ها و فضای مجازی مطرح می‌کنند که کاملاً اشتباه است.

خانه » آخرین اخبار » دشمنان به دنبال تغییر باورها و اعتقادات ملت ایران هستند

به گزارش “خانه خشتی”،حجت‌الاسلام محمد محرابی‌زاده در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با اشاره به طرح برخی مسائل از جانب افراد سهل‌اندیش و سهل‌انگار در مورد مذاکره با آمریکا اظهار

داشت: این افراد می‌گویند چگونه است که حضرت علی (ع) و حضرت امام حسین (ع) با دشمنان خود مذاکره کردند، اما اکنون با مذاکره با آمریکا مخالفت می‌شووی افزود:

چنین تحلیلی در مورد مسائل تاریخ اسلام و مسائل کشور، نهایت ساده‌اندیشی است، زیرا حضرت علی (ع) با زبیر و امام حسین (ع) با عمر بن سعد، مذاکره به معنای امروز یعنی معامله نکردند، بلکه هر دوی این بزرگواران به طرف مقابل خود نهیب زدند و آنها را نصیحت به خداترسی کردند.

محرابی‌زاده تصریح کرد: در کمال تاسف عده‌ای برای توجیه مذاکره جمهوری اسلامی ایران با شیطان بزرگ‌ با نگاهی عوامانه، اینگونه مسائل را در روزنامه‌ها، سخنرانی‌ها و فضای مجازی مطرح می‌کنند که کاملاً اشتباه است.

خطیب جمعه کشکوئیه ادامه داد: برداشت و میزان درک درست ما از سیره ائمه به سطح سواد، معلومات ما از تاریخ و سیره اهل‌بیت(ع)، نوع نگاه ما نسبت به حوادث و باور به ارزش‌ها برمی‌گردد، اگر مطالعه درست و نگاه صحیحی به مسائل داشته و به ارزش‌هایی که اسلام و شیعه برای ما مشخص کرده باور داشته باشیم به بیراهه نمی‌رویم.

وی افزود: نمی‌توان پذیرفت کسی نسبت به اهل‌بیت (ع) ارادت داشته باشد، تاریخ و سیره آنها را خوانده باشد، ولی نفهمد که حضرت امام حسن مجتبی(ع) دنبال سازش و مذاکره کردن برای دادن امتیاز به دشمن و حفظ موقعیت خود نبوده و یا امام حسین(ع) در پی مذاکره با دستگاه جبار یزیدی و اینکه امتیازی به آنها بدهد و امتیازی بگیرد اصلاً نبوده است.

محرابی‌زاده خاطرنشان کرد: اگر چنین نگاهی به عملکرد امام مجتبی(ع) در پذیرش صلح نسبت به جبار زمان معاویه داشته باشیم و یا‌ این نگاه که قصد امام حسین (ع) از مذاکره با عمر‌سعد برای رسیدن به یک تفاهم و تعامل بوده خیانت به اهل‌بیت(ع) و عدم باور نسبت به ارزش‌هایی است که برای ما تبیین کردند.

خطیب جمعه کشکوئیه با اشاره جنگ نرم دشمن گفت: دشمنان انقلاب اسلامی از ۳۵ سال گذشته به دنبال تغییر باورها و اعتقادات این ملت هستند که متاسفانه در برخی موارد موفق شده‌اند.

وی با اشاره به وضعیت بد حجاب در کشور، تخریب شورای نگهبان و توهین به سرداران سپاه و بسیجیان گفت: اینها مواردی از تلاش‌های دشمن در تغییر باورها و اعتقادات مردم است.

برچسب ها:
جمهوری اسلامی ایران حجت‌الاسلام محمد محرابی‌زاده دشمنان به دنبال تغییر باورها و اعتقادات ملت ایران هستند مذاکره
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان