گردان‌های قسام: پاسخ مناسبی به تجاوزات می‌دهیم

  • شناسه خبر: 7788
گردان‌های قسام: پاسخ مناسبی به تجاوزات می‌دهیم

“خانه خشتی” : گردان‌های شهید”عزالدین القسام” شاخه نظامی جنبش حماس تاکید کرد که به جنایت‌های رژیم صهیونیستی به شیوه مناسب پاسخ خواهد داد و دشمن منتظر پاسخ مقاومت باشد. به گزارش فارس به نقل از خبرگزاری”سما”، گردان‌های قسام در بیانیه‌ای اعلام کرد که دیگر در مقابل جنایت‌های رژیم صهیونیستی دست بسته نخواهد بود. در این […]

خانه » آخرین اخبار » گردان‌های قسام: پاسخ مناسبی به تجاوزات می‌دهیم

“خانه خشتی” : گردان‌های شهید”عزالدین القسام” شاخه نظامی جنبش حماس تاکید کرد که به جنایت‌های رژیم صهیونیستی به شیوه مناسب پاسخ خواهد داد و دشمن منتظر پاسخ مقاومت باشد.

به گزارش فارس به نقل از خبرگزاری”سما”، گردان‌های قسام در بیانیه‌ای اعلام کرد که دیگر در مقابل جنایت‌های رژیم صهیونیستی دست بسته نخواهد بود.

در این بیانیه آمده است: اگر دشمن پیام ما را نمی‌فهمد پس منتظر پاسخ بعدی ما باشد و اگر دور قبلی درگیری برای مقابله با اشغالگران کافی نبود، ما آماده هستیم تا جلوی قلدری دشمن و تجاوزات آن را بگیریم و به آن پاسخ دهیم.در این بیانیه آمده است: در مقابل حملات هوایی دشمن به نوار غزه سکوت جایز نیست؛ حملات شب گذشته وحشیانه و جنایتی بود که سکوت در مقابل آن ممکن نیست.این گردان‌ها تاکید کردند که این تجاوزات هرگز اراده مقاومت و ملت فلسطین را نخواهد شکست و دشمن در این نبرد شکست سختی متحمل خواهد شد.گردان‌های قسام در ادامه فلسطینیان را به صبر، پایداری و ثبات و اطمینان به یاری خداوند فراخواند.

برچسب ها:
گردان‌های قسام: پاسخ مناسبی به تجاوزات می‌دهیم
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان