نشست ۶ ساعته محمد مرسی با گروه‌های سیاسی مصر

  • شناسه خبر: 7713
نشست ۶ ساعته محمد مرسی با گروه‌های سیاسی مصر

خانه خشتی: نامزد اسلامگرای ریاست جمهوری مصر دیشب نشستی ۶ ساعته را با گروه ها و رهبران انقلابی مصر برگزار و چالش های پیرامون مرحله حساس کنونی را با آنها بررسی کرد. خانه خشتی به نقل از فارس، محمد مرسی نامزد اسلامگرای ریاست جمهوری مصر از سوی حزب آزادی و عدالت شاخه سیاسی اخوان‌المسلمون دیشب […]

خانه » آخرین اخبار » نشست ۶ ساعته محمد مرسی با گروه‌های سیاسی مصر

خانه خشتی: نامزد اسلامگرای ریاست جمهوری مصر دیشب نشستی ۶ ساعته را با گروه ها و رهبران انقلابی مصر برگزار و چالش های پیرامون مرحله حساس کنونی را با آنها بررسی کرد.

خانه خشتی به نقل از فارس، محمد مرسی نامزد اسلامگرای ریاست جمهوری مصر از سوی حزب آزادی و عدالت شاخه سیاسی اخوان‌المسلمون دیشب نشستی ۶ ساعته با گروه های مصری، احزاب و جریان های ملی و سیاسی تشکیل داد که این نشست تا صبح امروز جمعه ادامه پیدا کرد.

در این نشست برخی از چهره‌های مطرح سیاسی در کشور از جمله دکتر عبدالجلیل مصطفى، دکتر علاء الأسوانى، دکتر عمار على حسن، حمدى قندیل روزنامه نگار، عبد الغفار شکر، دکتر عبد الخالق فاروق، دکتر سیف عبد الفتاح و خانم ها دکتر هبه رؤوف و دکتر رباب المهدى شرکت داشتند.

مرسی همچنین تماس‌هایی را با محمد البرادعی و عبدالمنعم ابوالفتوح برقرار کرد تا آخرین تحولات عرصه سیاسی مصر و چالش های فرارو را با آنها بررسی کند.

دکتر محمد البلتاجی یکی از رهبران حزب آزادی و عدالت در این زمینه گفت: ما در آستانه مرحله جدید قرار داریم که باید در آن انقلاب را به صورت واقعی کامل کنیم و با کودتای نظامی تحت عنوان اعلامیه متمم قانون اساسی مقابله کنیم.

البلتاجی ابراز داشت که مرسی و سایر گروه های سیاسی امروز جمعه نتایج نشست خود را در کنفرانس مطبوعاتی اعلام می کنند تا تاکید کنند که انقلاب اجازه کودتای نظامی در روند دموکراتیک کشور را نمی دهد.

وائل غنیم فعال سیاسی مصری نیز درباره این نشست ۶ ساعته گفت که محمد مرسی با جوانان و رهبران ملی در کشور دیدار کرد و بر اهمیت وحدت ملی و قرار گرفتن در موضعی متحد در این لحظات مهم و حساس از تاریخ مصر برای عبور از بحران کنونی تاکید کرد.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان