المنار: پدافند دفاعی سوریه یک جنگنده ترکیه را سرنگون کرد

  • شناسه خبر: 7696
المنار: پدافند دفاعی سوریه یک جنگنده ترکیه را سرنگون کرد

خانه خشتی: یک شبکه خبری لبنانی به نقل از منابع امنیتی سوری خبر داد که پدافند دفاعی سوریه یک جنگنده ترکیه‌ای را سرنگون کرد. خانه خشتی به نقل از فارس، شبکه خبری المنار لبنان به نقل از منابع امنیتی سوری خبر داد که نیروی دفاعی سوریه یک جنگنده نظامی ترکیه‌ای را سرنگون کرده است. این […]

خانه » آخرین اخبار » المنار: پدافند دفاعی سوریه یک جنگنده ترکیه را سرنگون کرد

خانه خشتی: یک شبکه خبری لبنانی به نقل از منابع امنیتی سوری خبر داد که پدافند دفاعی سوریه یک جنگنده ترکیه‌ای را سرنگون کرد.

خانه خشتی به نقل از فارس، شبکه خبری المنار لبنان به نقل از منابع امنیتی سوری خبر داد که نیروی دفاعی سوریه یک جنگنده نظامی ترکیه‌ای را سرنگون کرده است.

این شبکه خبری اعلام کرد: منابع امنیتی سوریه به المنار اعلام کردند که نیروی دفاعی سوریه یک جنگنده نظامی ترکیه را سرنگون کردند.

این در حالی است که ارتش ترکیه طی بیانیه‌ای اعلام کرد که ارتباط با یکی از جنگنده‌های خود را در ساحل جنوب شرقی این کشور از دست داده است.

خبرگزاری دوگان ترکیه نیز چند ساعت پیش از سقوط یک فروند هواپیمای نظامی ترکیه‌ای در آب‌های منطقه‌ای سوریه خبر داد.

پیش از این نیز، پایگاه خبری “دام پرس” سوری اعلام کرد که پدافند هوایی سوریه با ۲ هواپیمای متخاصم که وارد آسمان این کشور شدند مقابله کرد اما هویت این هواپیماها هنوز روشن نشده بود هرچند برخی اعلام کرده بودند که اسرائیلی یا ترکیه‌ای هستند.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان