امام جمعه رفسنجان :فراز و فرودهای قیمت کالاهای مایحتاج زندگی مردم نشان از بی‌برنامگی و ضعف مدیریت کشور است.

  • شناسه خبر: 7680
امام جمعه رفسنجان :فراز و فرودهای قیمت کالاهای مایحتاج زندگی مردم نشان از بی‌برنامگی و ضعف مدیریت کشور است.

خانه خشتی، حجت‌الاسلام عباس رمضانی‌پور ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه رفسنجان اظهار داشت: فراز و فرودهای قیمت کالاهای مایحتاج زندگی مردم نشان از بی‌برنامگی و ضعف مدیریت کشور است، زیرا نرخ برخی اقلام مانند طلا شده‌ و بازاریان منتظر هستند ساعتی قیمت‌گذاری شود. خانه خشتی، حجت‌الاسلام عباس رمضانی‌پور ظهر امروز در خطبه‌های […]

خانه » آخرین اخبار » امام جمعه رفسنجان :فراز و فرودهای قیمت کالاهای مایحتاج زندگی مردم نشان از بی‌برنامگی و ضعف مدیریت کشور است.

خانه خشتی، حجت‌الاسلام عباس رمضانی‌پور ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه رفسنجان اظهار داشت: فراز و فرودهای قیمت کالاهای مایحتاج زندگی مردم نشان از بی‌برنامگی و ضعف مدیریت کشور است، زیرا نرخ برخی اقلام مانند طلا شده‌ و بازاریان منتظر هستند ساعتی قیمت‌گذاری شود.

خانه خشتی، حجت‌الاسلام عباس رمضانی‌پور ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه رفسنجان با تاکید بر انجام واجبات و ترک گناهان اظهار داشت: برخی در دنیا کارهای خود را با گناه پیش می‌برند و به مقام و ثروت می‌رسند.

وی خاطرنشان کرد: براساس حدیثی از امام حسین (ع) اینگونه افراد بدانند که آن چه به دست آورده‌اند را به سرعت از دست می‌دهند.

رمضانی‌پور با اشاره به آیه ۲۶۴ سوره بقره انفاق و صدقه دادن را بر پایه ایمان و اخلاص خواند و ابراز داشت: افرادی که اموال خود را برای خودنمایی و تظاهر می‌بخشند در حقیقت به جامعه آسیب رسانده‌اند.

امام جمعه رفسنجان افزود: مثل آن‌ها مانند سنگی سخت است که مقداری خاک روی آن نشسته و روی آن بذری بپاشیم که با باران بذر و خاک از بین می‌رود و تنها سنگ سخت برجا می‌ماند.

وی بیان کرد: محروم و گرفتار در جامعه ما زیاد است و نباید برای رفع گرفتاری آن‌ها بر سرشان منت گذاشت و موجبات آزار و اذیتشان را فراهم ساخت.

خطیب جمعه رفسنجان رواج پرداخت زکات مستحبی در جامعه‌ای مانند رفسنجان که محصول کشاورزان آن پسته است و زکات بر پسته واجب نیست را بسیار ارزشمند دانست و گفت: با تشویق مردم بر پرداخت این نوع زکات عده‌ای محروم و نیازمند نجات پیدا می‌کنند.

رمضانی‌پور ابراز داشت: فراز و فرودهای قیمت کالاهای مایحتاج زندگی مردم نشان از بی‌برنامگی و ضعف مدیریت کشور است، زیرا نرخ برخی اقلام مانند طلا شده‌ و بازاریان منتظر هستند ساعتی قیمت‌گذاری شود.

وی اذعان کرد: بزرگان و مراجع نیز از این وضع ناراحت و گلایه‌مند هستند، زیرا افراد هرگونه که می‌خواهند قیمت‌گذاری می‌کنند و کسی نیز به درد دل مردم پاسخ نمی‌دهد.

رمضانی‌پور افزایش تولیدات داخلی و کنترل قیمت‌ها را از راه‌های رسیدگی به درد جامعه خواند و گفت: انصاف ‌و نظارت بزرگان کشور می‌تواند وضع نامطلوب کنونی را سامان دهد.

امام جمعه رفسنجان با گرامیداشت اعیاد شعبانیه، سپاه را نشانه اقتدار و نقش کارآمدی آن را در خنثی کردن توطئه‌های دشمنان به ویژه جنگ نرم ارزشمند دانست.

رمضانی‌پور افزود: سپاه‌ نقش اساسی در مملکت ایفا می‌کند و جانبازان ما نیز با ایستادگی و مقاومت مانند سردار رشیدشان حضرت ابوالفضل (ع) به خود می‌بالند که در راه اسلام عضوی از بدن خود را تقدیم کرده‌اند.

وی از هفته قوه قضائیه یاد و خاطر‌نشان کرد: عدالت و امنیت به حق مردم در گرو کار‌آمدی دستگاه قضائی است و دل‌خوش بودن مظلومان برای رسیدن به حقشان نشان از موفقیت این دستگاه است.

رمضانی‌پور عزت و اقتدار مردم را پس از مذاکرات مسکو دل خوش نکردن ایرانی به چنین مذاکراتی و مجاهدت و وحدت تمام دستگاه‌های کشور توام با همدلی برای موفقیت‌های بیش از پیش نظام جمهوری اسلامی موثر و مفید خواند.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان