دیدار مسئولین رفسنجان با خانواده سه شهید و یک جانباز / عکس

  • شناسه خبر: 76568
دیدار مسئولین رفسنجان با خانواده سه شهید و یک جانباز / عکس

فرماندار ، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و دیگر مسئولین شهرستان رفسنجان با خانواده شهیدان رضایی پور ، علیپور و غلامحسینی نسب و جانباز رضا علی نقی زاده در روستای همت آباد آگاه دیدار کردند.

خانه » آخرین اخبار » دیدار مسئولین رفسنجان با خانواده سه شهید و یک جانباز / عکس

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی”، فرماندار ، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و دیگر مسئولین شهرستان رفسنجان با خانواده شهیدان رضایی پور ، علیپور و غلامحسینی نسب و جانباز رضا علی نقی زاده در روستای همت آباد آگاه و هرمز آباد دیدار کردند.

شهید غلامرضا رضایی نسب سال ۶۷ در سن ۱۹ سالگی در عملیات والفجر ۱۰ حلبچه، شهید رمضان علیپور سال ۶۲ در سن ۱۸ سالگی در عملیات والفجر ۴ و شهید ستوان دوم مجید غلامحسینی نسب سال ۸۳ در سن ۲۴ سالگی در منطقه سراوان و در درگیری با اشرار به شهادت رسیدند.

رضا علی نقی زاده نیز جانباز ۷۰ درصد بود که در سال ۶۷ از ناحیه گردن قطع نخاع گردید؛ وی در سال ۹۰ با مقام معظم رهبری دیدار داشته است.

دیدار با خانواده شهدا-رفسنجان-خانه خشتی (۲) دیدار با خانواده شهدا-رفسنجان-خانه خشتی (۳) دیدار با خانواده شهدا-رفسنجان-خانه خشتی (۴) دیدار با خانواده شهدا-رفسنجان-خانه خشتی (۶) دیدار با خانواده شهدا-رفسنجان-خانه خشتی (۵) دیدار با خانواده شهدا-رفسنجان-خانه خشتی (۷) دیدار با خانواده شهدا-رفسنجان-خانه خشتی (۸) دیدار با خانواده شهدا-رفسنجان-خانه خشتی (۱)دیدار با خانواده شهدا-رفسنجان-خانه خشتی

برچسب ها:
اخباررفسنجان خانه خشتی دیدار مسئولین رفسنجان با خانواده سه شهید و یک جانباز رفسنجان مهناز شریفی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • منتقد

    دقیقا

    رفسنجون بین

    واسه شهیدها هم مینویسیم .....چطور واسه اون همه پسر و دختری که باهم قهر و آشتی کردن نوشتیم .... اونوقت واسه شهدا ننویسم ... که جونشون رو دادن

    مردم

    اینا میرن خونه شهدا فقط بخاطر گزارشکار هستش نه هم دردی با خانواده ها چون اگه راست میگن یه خورده هم به گلزار شهدا ها برسن

    ??????????

    واقعا برای بنیادشهید دعا کنید (خخخخخخخخ) چون به دیدار خانواده های شهدا میره تا گزارش بده بهش بودجه بدن ولی حاضر نیست به قبور همین شهدا و گلزتر های شهدا شهرستان را تعمیر و درست کنه. از خانه خشتی درخواست میکنم از گلزار شهدا ها یهک گزارش تصویری تهییه کنید تا مردم متوجه بشن..
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان