بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه ولی عصر (عج) در مورد حادثه اَسَفناک منا؛

بی تدبیری و خیانت رژیم آل سعود به جهان اسلام ثابت شد

  • شناسه خبر: 75831
بی تدبیری و خیانت رژیم آل سعود به جهان اسلام ثابت شد

از سازمان کنفرانس اسلامی و دیگر نهادهای جهان اسلام میخواهد ضمن بی کفایت دانستن حکومت به اصطلاح اسلامیِ خائنانِ در امانت داریِ حرم امن الهی، در مدیریت و برگزاری مناسک مقدس حج، دخالت صریح داشته باشد و برای مدیریت آن تدبیر نماید؛ و سکوت در این خصوص، خیانت به قرآن و مسلمین جهان است.

خانه » آخرین اخبار » بی تدبیری و خیانت رژیم آل سعود به جهان اسلام ثابت شد

به گزارش “خانه خشتی”، بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان در مورد حادثه اَسَفناک منا اعلام شد:

امام خمینی(ره) فرمودند: «اگر از صدام بگذریم، اگر مسأله قدس را فراموش کنیم، اگر از جنایت های آمریکا بگذریم از آل سعود نخواهیم گذشت. ان‌شاءالله اندوه دلمان را در وقت مناسب با انتقام از آمریکا و آل سعود برطرف خواهیم کرد و داغ وحسرت حلاوت این جنایت بزرگ را بر دلشان خواهیم گذاشت و با برپایی جشن پیروزی حق بر جنود کفر و نفاق، و آزادی کعبه از دست نا اهلان و نامحرمان به مسجد الحرام وارد خواهیم شد.»

مسببان خبیث فاجعه اَسفناک منا، عید بندگی را قربانیِ خوش رقصی شان و مسرور ساختن صهیونیست هاو شیطان بزرگکردند و مسیر مقاصدشان از جان زائران بیت الله الحرام در حرم امن الهی و داغدار کردن انسان های آزاده گذشت.

مصیبت منا جان ما را سراسر، سوز و گداز کرد و قلبمان را سرریز از کینه و گلویمان را لبریز از بغضی تکراری… این روزها چشمانمان زخم خورده ی تصاویریست که دید ما را نسبت به سرانِ سرآمد در حماقت سعود، زهرآلود می کند. مقصران سراپا تقصیر سران سعودی موظف به مسئولیت پذیری اند. این سردمدارانِ بدسرشتی، باعث شدند اندوهی سنگین سراسر جهان اسلام را فرابگیرد و این فاجعه ی عظیم، صدای ما را رساتر میکند، تا یکصدا پتک ترس و هراس را در دل سران حماقت بکوبیم و فریاد مرگ بر آل سعود سر دهیم.

بسیج دانشجویی دانشگاه ولیعصر (عج) با قلبی آکنده از غم و اندوه، این غم بزرگ را به محضر مقدس آقا و سرورمان حضرت صاحب الزمان (ارواحنا له الفدا) و رهبر عزیزتر از جانمان تسلیت عرض میکند و با تمام وجود با مردم داغدار جهان اسلام ابراز همدردی میکند و از درگاه احدیت برای همه بازماندگان، صبر و شکیبایی مسئلت می نماید و انزجار و نفرت خود را از رژیم مرتجع و کودک کش سعودی اعلام میدارد و به آنها هشدار می دهد که دست از خوی وحشیگری خود برداشته و کشتار مسلمانان را متوقف نماید و اِلّا با خشم جوانان انقلابی جهان اسلام مواجه خواهد شد.

همچنین از سازمان کنفرانس اسلامی و دیگر نهادهای جهان اسلام میخواهد ضمن بی کفایت دانستن حکومت به اصطلاح اسلامیِ خائنانِ در امانت داریِ حرم امن الهی، در مدیریت و برگزاری مناسک مقدس حج، دخالت صریح داشته باشد و برای مدیریت آن تدبیر نماید؛ چرا که هیچ اقدام و حادثه ای فاجعه بارتر از این نمی تواند بی تدبیری و خیانت رژیم آل سعود را به جهان اسلام ثابت کند و سکوت در این خصوص، خیانت به قرآن و مسلمین جهان است وهمچنین دولت ومسئولان وزارت امور خارجه باید ضمن اتخاذ مواضع صریح انقلابی علیه آل سعود، نسبت به مجازات عوامل این حادثه اقدامات لازم را به عمل آورند.

والسلام علیکم و رحمت الله و برکاته

برچسب ها:
اخبار رفسنجان خانه خشتی رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • علیرضا دائمی

    با عرض سلام و خسته نباشید. تشکر میکنم از بچه های بسیج با صفا.

    مسعود

    اجرکم عند الله.

    مسعود جمشیدی

    مرگ بر آل سعود خبیث.

    مسعود جمشیدی

    مرگ بر آل سعود خبیث

    محسن حداد زاده

    من پیام خلاصه میدم: به امید نا امیدی آل سعود.
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان