جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه رفسنجان تاکید کرد؛

فرهنگ و ارزش های دفاع مقدس را به نسل های بعد انتقال دهیم

  • شناسه خبر: 75630
فرهنگ و ارزش های دفاع مقدس را به نسل های بعد انتقال دهیم

استایی گفت: دفاع مقدس را گنجینه عظیمی از رشادت ها، ایثارگری و از خود گذشتگی دانست که بایستی نسل به نسل منتقل شود تا نسل های اینده این ارزش ها را استفاده کنند.

خانه » آخرین اخبار » فرهنگ و ارزش های دفاع مقدس را به نسل های بعد انتقال دهیم

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی”، سرهنگ محمدرضا استایی جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه رفسنجان قبل از خطبه های نمازجمعه امروز ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطر شهدا کشور و مخصوصا شهدای بخش فردوس اظهار داشت: هفته دفاع مقدس بهانه ای است تا یادی کنیم از ارزش های انقلاب اسلامی و از شهدای هشت سال دفاع مقدس و جانبازانی که جانشان را برای انقلاب و اسلام دادند.

وی دفاع مقدس را گنجینه عظیمی از رشادت ها، ایثارگری و از خود گذشتگی دانست که بایستی نسل به نسل منتقل شود تا نسل های اینده این ارزش ها را استخراج و استفاده کنند و گفت: دشمنان اسلام در صددند که این فرهنگ ناب و عاشورایی را کمرنگ و ارزش ها را از بین ببرند.

جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه رفسنجان افزود: هفته دفاع مقدس نسبت به سال های گذشته اهمیت کمتری پیدا کرده و انتقال این ارزش ها و دفاع مقدس نباید به یک هفته اکتفاء شود.

وی یادآور شد: صدام حسین با همکاری هم پیمانانش و در رأس آن آمریکای جنایتکار در مرزهای کشور ایران جنگید و از ترس گسترش انقلاب اسلامی و فرهنگ عاشورایی در کشورهای عربی و با بهانه پاره کردن پیمان الجزایر در برابر تلوزیون، بهانه ای برای شروع جنگ نابرابر و ناجوانمردانه را شروع کرد که ایران این پیمان نامه را به زور به ما خورانده است؛ اما با کمک ۳۶ کشور از جمله کمک های سیاسی، مالی و نظامی یک جنگ نابرابر را به ایران شروع کردند.

استایی در ادامه افزود: صدام نیروی بسیج و قدرت جوانان ما را ندیده بود که نمونه اش را میتوان به رشادت جوان ۱۳ ساله شهید محمد حسن فهمیده اشاره کرد.

وی اضافه کرد: صدام حسین و حامیانش پس از ۸ سال طمانی متوجه شدند نمیتواند با توپ و تانک با ایران و جوانان مبارزه کرد از راه جنگ نرم به ایران وارد شدند و متاسفانه در این زمینه دشمن موفق بوده است.

این مسئول خاطر نشان کرد: نتانیاهو چندین سال پیش در نظر داشت که برای مبارزه با ایران از طریق شبکه های اجتماعی و تلوزیون وارد شود و دشمن امروزه از طریق ماهواره و شبکه های اجتماعی مانند وایبر ، واتساپ، ترویج برهنگی، روابط نامشروع و بی حجابی را در داخل رواج داده و این وظیفه ماست که مقابله کنیم.

وی گفت: ما مسئولیت سنگینی بر عهده داریم که فرهنگ و ارزش های دفاع مقدس را به نسل های بعد انتقال دهیم تا شرمنده خون شهدا نشویم.

برچسب ها:
دفاع مقدس فرهنگ و ارزش های دفاع مقدس را به نسل های بعد انتقال دهیم
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان