سخنگوی امور داخلی کشور در گفت و گو با "خانه خشتی":

تخریب توسط اصلاح طلبان خوراکی برای توجیه مشکلات / قول دادید مشکلات را حل کنید نه اینکه حواله کنید

  • شناسه خبر: 75204
تخریب توسط اصلاح طلبان خوراکی برای توجیه مشکلات / قول دادید مشکلات را حل کنید نه اینکه حواله کنید

سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور گفت: بحث تخریب توسط اصلاح طلبان تبدیل به خوراکی برای توجیه مشکلات موجود شده است، متاسفانه دولتمردان به جای آنکه امور مثبت دولت قبل را بگیرند و امور منفی را ترک کنند و به اصلاح وضع موجود بپردازند با فرافکنی تمام مشکلات را به دولت قبل ارجاع میدهند.

خانه » آخرین اخبار » تخریب توسط اصلاح طلبان خوراکی برای توجیه مشکلات / قول دادید مشکلات را حل کنید نه اینکه حواله کنید

دخیل عباس زارع زاده در گفت و گو با “خانه خشتی“، در واکنش به توهین اخیر حسین مرعشی محکوم فتنه سال ۸۸ به مردم اظهار داشت: بحث تخریب توسط اصلاح طلبان تبدیل به خوراکی برای توجیه مشکلات موجود شده است، متاسفانه دولتمردان به جای آنکه امور مثبت دولت قبل را بگیرند و امور منفی را ترک کنند و به اصلاح وضع موجود بپردازند با فرافکنی تمام مشکلات را به دولت قبل ارجاع میدهند.

وی افزود: ما نمی گوییم دولت قبل خوب است یا بد اما زمانش گذشته و زمینه اش از بین رفته است پس دیگر نیازی به نبش قبر نیست و این به درد نمی خورد.

زارع زاده با بیان اینکه رئیس جمهور قول دادند تا ۱۰۰ روزه مشکلات معیشتی مردم را حل کنند اما با گذشت دو سال و چند ماه از عمر این دولت ناکامی های خود را به گذشته ارجاع می دهند تصریح کرد: اگر خبر داشتید که وضع اقتصادی خراب است و قول دادید دیگر این حرفها معنی ندارد و اگر اطلاع نداشتید پس این نوعی فریب مردم است، مردم رای داده اند تا مشکلاتشان حل شود نه اینکه مشکلات را حواله کنید.

وی با اشاره به توهین های اخیر مرعشی به مردم خاطر نشان کرد: مردم چشمشان به دست این دولت است و این دولت اگر واقعا توان مدیریت اقتصادی کشور را ندارد رسما اعلام کند و کاری انجام دهد نه اینکه بگوید گذشته چه کردند این مشکلات در زمان دولت هاشمی هم بود و قبل از او هم بوده است.

نماینده مجلس شورای اسلامی دولت ها را منتخب مردم دانست و گفت: توهین به یک دولت توهین به مردمی است که به آن رای داده اند و اگر قرار بر خلیفه کشی است دولت های بعدی هم بر همین مشی خواهند بود، مردم با حواله سیر نمی شوند.

وی راهکار حل مشکلات اقتصادی کشور را اجرای نقطه نقطه سیاست های اقتصاد مقاومتی دانست و بیان داشت: مردم ایران فرهیخته و هوشمند هستند ، درک بالایی دارند و خوب قضاوت می کنند، شایسته نیست آنها را با حواله ها راضی نگه دارید.

وی نداشتن جایگاه مناسب در ۸ سال دولت قبل را ناکامی دیگر اصلاح طلبان دانست و افزود: آیندگان هم می آیند و همین وضعیت دوباره اعمال خواهد شد، شما سعی کنید از وضع موجود برای محبوبیت در بین مردم استفاده کنید.

سخنگوی شوراهای مجلس شورای اسلامی رکود، ازهم گسیختگی بانکها، قفل های عجیب و تضاد با بخش خصوصی و نابود کردن استعدادهای موجود را به ضرر مملکت و مردم دانست و خاطر نشان کرد: اینها نفرت را ایجاد می کند و مردم ما قاضی های خوبی هستند.

وی در پایان یادآور شد: این اقدام حسین مرعشی توهین به مردم و قابل پیگیری است و قطعا هم پیگیری خواهد شد.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان