هشدار ایران خودرو برای مشتریانش !

  • شناسه خبر: 7497
هشدار ایران خودرو برای مشتریانش !

کیت ها و مواد شیمایی که به عنوان کاهنده مصرف سوخت در بازار عرضه می شود ، هیچ تاثیری در کاهش مصرف سوخت ندارد ، بلکه در موارد زیادی اثار مخرب زیست محیطی نیز ایجاد می کند. به گزارش “خانه خشتی” به نقل از باشگاه خبرنگاران، کیوان وزیری مدیر اجرا و نظارت بر استاندارد های […]

خانه » آخرین اخبار » هشدار ایران خودرو برای مشتریانش !

کیت ها و مواد شیمایی که به عنوان کاهنده مصرف سوخت در بازار عرضه می شود ، هیچ تاثیری در کاهش مصرف سوخت ندارد ، بلکه در موارد زیادی اثار مخرب زیست محیطی نیز ایجاد می کند.
به گزارش “خانه خشتی” به نقل از باشگاه خبرنگاران، کیوان وزیری مدیر اجرا و نظارت بر استاندارد های خودرویی ایران خودرو گفت : فریب تبلیغات دروغین افراد سودجو در مورد کیت ها و قرص های کاهنده مصرف سوخت را نخورید.
وی افزود : این نوع از محصولات تنها به منظور سود جویی و سوء استفاده از شرایط افزایش قیمت سوختن عرضه می شود و به ویژه روی سیستم های انژکتوری مجهز به ECU هیچ اثری ندارند.
کیوان وزیری با اشاره به نوعی از کیت هایی که با ادعا کاهش مصرف سوخت به بازار آمده است ، اظهار داشت : این دسته کیت ها که روی لوله های سوخت رسانی نصب می شود ، هیچ اثری در کاهش مصرف سوخت ندارد و عرضه کنندگان فقط برای فروش محصولات خود از روش های مختلف تبلیغ می کنند.
مدیر اجرا و نظارت بر استاندارد های خودرویی ایران خودرو افزود : در علم موتور و قوای محرکه نیز تاکنون در خصوص اثر این قبیل و سایل اضافه مقاله علمی و مورد تایید داده نشده است.
وی مواردی را که به سوخت افزوده و با عنوان مکمل یا قرص کاهش مصرف سوخت از آن نام برده می شود ، مخرب ترین ماده در این زمینه دانست و گفت : این مواد به دلیل افزایش آلایندگی و اثر عمیق تخریبی و متالورژیکی و زیست محیطی باید ۱۰۰ درصد غیر قانونی از نظر استاندارد های آ لایندگی اعلام شود.
وزیری ، خوردگی و اختلال در ایمنی و عملکرد موتور را از دیگر عواقب استفاده از این قبیل مواد افزودنی ها نام برد و رفتار رانندگی را مهمترین عامل در کاهش مصرف سوخت دانست.
وی گفت : اگر اینگونه کیت ها و مواد شیمایی به عنوان کاهنده مصرف سوخت مورد تایید قرار می گرفت قطعا در خطوط تولید همه خودرو سازان معتبر جهانی با توجه به رقابت پذیری درکاهش مصرف سوخت و ارتقاء سطح آلایندگی استفاده می شد.

مطالب مرتبط :
برچسب ها:
ECU ایران ایران خودرو خودرو هشدار
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان