مشاور فرماندار رفسنجان در امور بانوان عنوان کرد:

حضور کمرنگ بانوان در آموزشکده های هنرهای دستی در رفسنجان

  • شناسه خبر: 74931
حضور کمرنگ بانوان در آموزشکده های هنرهای دستی در رفسنجان

مشاور فرماندار رفسنجان در امور بانوان گفت: امروز به واسطه حضور کمرنگ بانوان در آموزشکده های هنرهای دستی شهرستان آموزش در این مراکز نیز کاسته شده است در حالیکه ادارت زیادی از جمله فنی و حرفه ای حامی آنان در کسب هنرهای دستی است.

خانه » آخرین اخبار » حضور کمرنگ بانوان در آموزشکده های هنرهای دستی در رفسنجان

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی“، زهرا سیدی مشاور فرماندار رفسنجان در امور بانوان در اختتامیه کانون اوقات فراغت کمیته امداد امام(ره) شهرستان که پیش از ظهر امروز در سالن آمفی تئاتر موزه ریاست جمهوری برگزار شد، ضمن تشریح فعالیتهای دفتر امور بانوان فرمانداری به فعالیتهای این دفتر در قالب کمیته های مختلف اشاره کرد و اظهار داشت:کار این نهاد اجرایی نیست بلکه ستادی است که نقش پل ارتباطی بانوان در حیطه های مختلف با دستگاه هایی اجرایی را ایفا می کند.

وی افزود: مددجویان کمیته امداد امام(ره) نباید گمان کنند که از سایر مردم جدا هستند، برای داشتن یک جامعه سالم و پویا همه باید دست به دست هم دهند تا بتوانند یک جامعه خوب را طراحی کنند.

سیدی به کارهایی هنری فراوانی که در گذشته توسط بانوان در منازل انجام میشده است اشاره کرد و گفت: این هنرها امروز کمرنگ شده است، بیایید دست به دست هم دهیم و هنر را در شهرستان احیا کنیم.

وی حضرت فاطمه الزهراء(س) یک نمونه ی بانوی هنرمند در عرصه های مختلف دانست و بیان داشت: خانم هایی که در بیرون از منازل کار می کنند جسارت مردانه را وارد منزل نکنند و روحیه لطیف خود را حفظ کنند، زن خوب می تواند یک همسر خوب باشد و این نیز یک هنر است.

سیدی خاطر نشان کرد: امروز به واسطه حضور کمرنگ بانوان در آموزشکده های هنرهای دستی شهرستان آموزش در این مراکز نیز کاسته شده است در حالیکه ادارت زیادی از جمله فنی و حرفه ای حامی آنان در کسب هنرهای دستی است.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان