بزرگداشت شهدای مدافع حرم در رفسنجان برگزار شد

  • شناسه خبر: 74867
بزرگداشت شهدای مدافع حرم در رفسنجان برگزار شد

مراسم بزرگداشتی به یاد دو شهید غلامعلی رضایی و محمد خلیلی از شهدای مدافع حرم حضرت زینب(س) در رفسنجان برگزار شد.

خانه » آخرین اخبار » بزرگداشت شهدای مدافع حرم در رفسنجان برگزار شد

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی“، مراسم بزرگداشت دو شهید مدافع حرم غلامعلی رضایی و محمد خلیلی عصر روز گذشته در مسجد باقرالعلوم شهرک فرهنگیان رفسنجان برگزار شد.

حجت الاسلام رمضانی پور امام جمعه رفسنجان در این مراسم اظهار داشت: مکتب شیعه منهای خون و شهادت و بدون ایثار و فداکاری و جان فشانی تحقق پیدا نکرده است.

وی افزود: خاندان عصمت و طهارت برای تحقق مکتب ناب محمدی جان خودشان را تقدیم کردند و امروز نیز جوانان و فرزندان دلاور شیعه جان شیرین خود را ارزانی میکنند .

رمضانی پور خاطر نشان کرد: برای این شهداء منطقه جغرافیایی و کشور ملاک نیست و نمیگویند از کدام ملک هستیم و باید در کدام عرض از زمین از اسلام ناب و شیعه دفاع کنیم این فرزندان با خون مطهر خودشان اسلام ناب محمدی و مکتب تشیع را حفظ میکنند.

امام جمعه رفسنجان ادامه داد: اگر این جوانان نبودند امروز از سوریه و حرم حضرت زینب(س) و ازعراق و کربلا و شیعه و اسلام ناب اثری نبود و ما به خون این جوانان و فرزندان ثمره و نتیجه گرفته ایم .

وی افزود: هرچه امروز عزت و امنیت داریم از برکت خون همین شهداست ، ما چیزی را از دست نداده ایم و این افتخار شهادت را خداوند نصیب هرکسی نمیکند.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان