نویسنده کتاب "پایی که جا ماند":

شهداء سیاسی کار نبودند / نظام سلطه از سانتریفیوژهای ما نمی ترسد از روح مقاوم ملت می ترسد

  • شناسه خبر: 74718
شهداء سیاسی کار نبودند / نظام سلطه از سانتریفیوژهای ما نمی ترسد از روح مقاوم ملت می ترسد

نویسنده کتاب “پایی که جا ماند” گفت: نظام سلطه از چند هزار سانتریفیوژ ما نمی ترسد هر چند دغدغه او هستند، او از روح مقاوم و حماسی ملت می ترسد که در مقابل ظلم می ایستد

خانه » آخرین اخبار » شهداء سیاسی کار نبودند / نظام سلطه از سانتریفیوژهای ما نمی ترسد از روح مقاوم ملت می ترسد
  • به گزارش خبرنگار “خانه خشتی“، سید ناصر حسینی نویسنده کتاب “پایی که جا ماند” در یادواره شهدای روستای عیش آباد رفسنجان اظهار داشت: مردان شهادت مثل ما منتظر مردن نیستند، آنها همیشه در طول تاریخ مردان تصمیم بوده اند هیچ گاه نه خود فروشی کرده اند و نه گران فروشی.

وی افزود: این مردان نور یقین و آگاهی در وجودشان بود و زندگی و مرگشان هر دو به درد بنده های خدا می خورد.

حسینی با بیان اینکه شهدا در طول دفاع مقدس هشت ساله سیاسی بودند اما سیاسی کار نبودند خاطر نشان کرد: شهداء سیاسی از این حیث بودند که دوست و دشمن را خوب می شناختند و با بصیرت پیش می رفتند.

وی ادامه داد: مردان شهادت وارسته می مانند و دانسته می روند، دین اگر به ما رسیده به واسطه ی شهداء بوده است، زادگاه شهدا کربلا و زاد روزشان عاشوراست.

IMG_0397

حسینی تصریح کرد: روزی که هابیل و قابیل در مقابل هم ایستادند از انجا جبهه خدا و شیطان، عدل و کفر، امام حسین(ع) و یزید و تفکر امام(ره) و نظام سلطه شکل گرفت، خون هابیل یک باریکهع ای بود که در طول تاریخ با ریخته شدن خون حق طلبان و ولایت مداران جبهه حق به رودخانه ای مواج تبدیل شد و در عصر ما خون ۲۱۹ هزار شهید در این رودخانه به زمین ریخته شد.

وی با اشاره به تقابل همیشگی دو جبهه حق و باطی بیان داشت: تا دنیا دنیاست تقابل این دو جبهه وجود دارد و امکان ندارد نظام سلطه دست از ما بردارد.

حسینی ادامه داد: یا باید پذیرفت نظام سلطه را و به بردگی و بندگی نسبت به این نظام اقرار کرد و همه ویژگیهای این نظام را در زندگی رعایت کرد و با همه ساز و کارش باید ساخت آنوقت اگر بد باشید در گفته ی آنها خوب هستید و اگر تروریست باشید دیگر تروریست نیستید.

نویسنده کتاب “پایی که جا ماند” خاطر نشان کرد: راه دوم عدم پذیرش سلطه و انتخاب مکتب و راه اهل بیت است که در اینصورت نظام سلطه با شما سر ناسازگاری و جنگ دارد .

وی افزود: نظام سلطه از چند هزار سانتریفیوژ ما نمی ترسد هر چند دغدغه او هستند، او از روح مقاوم و حماسی ملت می ترسد که در مقابل ظلم می ایستد، تفکر آرمانی امام(ره) باید بر ما حاکم باشد که این اصلا به مذاق نظام سلطه خوش نمی آید.

حسینی ولایت مداری محض و عظمت روح را دوویژگی برجسته شهداء در جنگ هشت ساله دانست و گفت: شهدا نیازی به برپایی یادواره ندارند این مراسم برای زنده ها برگزار می شود ما در یادواره ها درس عبرت می گیریم و به خودمان می آییم.

وی تصریح کرد: اگر امروز انقلاب مصری ها انقلاب به سرقت رفت و آمریکایی ها با نگاه ساندیس به آنها نگاه کردند به علت نداشتن رهبر خوب بود و همین مهم انقلاب ما را از سایر انقلاب ها جدا می کند، ولایت مداری همان نقطه ای است که ما را ام القرای جهان اسلام کرده است

نویسنده کتاب “پایی که جا ماند” خاطر نشان کرد: اگر امروز رئیس جمهور و وزیر امور خارجه در مقابل قدرت های دنیا می ایستند و حرف می زنند به طور یقین در کنار همه مولفه های قدرت حتی مهمتر از تنگه هرمز و سانتریفیوژ های ما، استخوان های شهدای گمنام است.

وی افزود: این مولفه ی بازدارندگی در مقابل شیطان و نظام سلطه است، دشمن می خواهد روحیه جهادی را از ملت بگیرد اما این استخوان ها این روحیه را نهادینه کردند.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان