تیم رباتیک پژوهشسرای مرکزی حضرت ابوالفضل(ع) شهر بهرمان جزو ۱۵ تیم برتر کشور / تصاویر

  • شناسه خبر: 74585
تیم رباتیک پژوهشسرای مرکزی حضرت ابوالفضل(ع) شهر بهرمان جزو ۱۵ تیم برتر کشور / تصاویر

تیم رباتیک پژوهشسرای مرکزی حضرت ابوالفضل(ع) شهر بهرمان رفسنجان با حضور در پنجمین مسابقات کشوری رباتیک آزاد سنین ۴ تا ۱۶، جزو ۱۵ تیم برتر کشور قرار گرفت.

خانه » آخرین اخبار » تیم رباتیک پژوهشسرای مرکزی حضرت ابوالفضل(ع) شهر بهرمان جزو ۱۵ تیم برتر کشور / تصاویر

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی” ، تیم رباتیک پژوهشسرای مرکزی حضرت ابوالفضل(ع) شهر بهرمان رفسنجان با حضور در پنجمین مسابقات کشوری رباتیک آزاد سنین ۴ تا ۱۶در مشهد مقدس، از میان ۴۶۴ تیم  در مجموع ۱۰ مسابقه و تنها با ۲ شکست در مرحله نهایی جزو ۱۵ تیم برتر کشور قرار گرفت.

این تیم که شامل تیم های رباتیک رهیاب، فاناروبو و کراتیوروبو می باشد پیش از ظهر امروز مورد استقبال مسئولین پژوهشکده و آموزش پرورش منطقه نوق قرار گرفت.

IMG_2602

محمدی رئیس آموزش و پرورش منطقه نوق در حاشیه این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از سرپرستان و اعضای تیم پژوهشکده اظهار داشت: اولین حضور و شروع بکار این تیم رباتیک در مسابقات کشوری که در جوار بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) برگزار شده است را یک افتخار می دانیم و به فال نیک میگیریم.

وی افزود: طی جلسات متعدد با همکاران، اساتید و مدیران مدرسه و مدیران انجمن دانش آموزی  قرار بر این شد که حداقل ۱۵ در صد از بودجه مشارکت های مردمی  خیرین و انجمن دانش آموزی صرف پیشرفت پژوهش،  تحقیق و پژوهشکده شود .

محمدی ادامه داد: این کار را انجام دادیم و نتایج خوب و موثری کسب کردیم که مهمترین آن تشکیل تیم نانو و رباتیک و حضور در مسابقات کشوری برای اولین بار  بود.

IMG_2606

وی  این افتخار را مدیون همکاران ، مدیران، اساتید و مشارکت های مردمی و انجمن دانش اموزی و همچنین تلاش و پیگیری های شبانه روزی  آقای قطب الدینی بنیان گذار و مدیر پژوهشکده دانست و گفت: اعضای تیم نانو و رباتیک نیز شجاعت به خرج دادند و در مسابقات شرکت کردند و این حضور تجربه و گامی موثر برای مراحل و سطح بالای مسابقات آینده است.

امیرحسینی معاون اموزش و پرورش منطه نوق نیز از اعضا و سرپرستان تیم قدردانی کرد.

وی خاطرنشان کرد: حساسیت های امروز کشور نسبت به گذشته بیشتر شده و باید هوشیار باشیم و با توجه به تاکیدات رهبر فرزانه انقلاب  انچه امروز کشورمان نیاز دارد همین حرکت و پیشرفت است.

امیر حسینی افزود: حضور شما درمسابقات باعث افتخار و سرافزاری منطقه نوق میباشد و امیدواریم در اینده با مشارکت مسیولین و تلاش شما عزیزان در مسابقات سطح بالا شرکت و افتخار افرینی کنید.

لازم به ذکر است خانم ها حسن زاده و فرزانه باقریان و آقای شاهرخ آبادی سرپرستی تیم رباتیک و اعضای این تیم را سید محمود رفیعی و میرحسین محمدیان  از مدرسه صاحب الزمان جوادیه الهیه فلاح نوق، علیرضا باقریان از دبیرستان صفریان بهرمان، نارنین زهرا رضایی  و فاطمه حسینی از مدرسه  خدیجه بهرمان تشکیل می دهند.

  IMG_2607 IMG_2608 IMG_2610 صوره_۲۰۱۵۰۹۰۵_۰۹۲۸۱۸

برچسب ها:
تلگرام
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان