فرماندار رفسنجان:

فصل الخطاب تصمیم گیری ها ابلاغ رهبر انقلاب است/ دولت تا الان نشان داده که اهل تعامل است

  • شناسه خبر: 74441
فصل الخطاب تصمیم گیری ها ابلاغ رهبر انقلاب است/ دولت تا الان نشان داده که اهل تعامل است

فرماندار رفسنجان گفت: فصل الخطاب تصمیم گیری همان چیزی است که رهبر ی معظم ابلاغ می کنند، دولت مواضع ایشان را مواضع رسمی نظام می داند و مطیع امر ایشان است.

خانه » آخرین اخبار » فصل الخطاب تصمیم گیری ها ابلاغ رهبر انقلاب است/ دولت تا الان نشان داده که اهل تعامل است

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی“، حمید ملانوری در نشست خبری با حضور جمعی از خبرنگاران رفسنجان با اشاره به فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب در جمع نمایندگان مجلس اظهار داشت: فصل الخطاب تصمیم گیری همان چیزی است که رهبر ی معظم ابلاغ می کنند ایشان بدون گزارش گیری از اقدامات که انجام می شود از طرف مجلس دولت قوه قضائیه مجلس خبرگان و مجمع تشخیص مصلحت نظام تصمیم گیری نمی کنند، ایشان مصالح و مواضع نظام را می بینند.

وی افزود: دولت مواضع ایشان را مواضع رسمی نظام می داند و مطیع امر ایشان است، رهبری معظم تا الان چیزی را رد نکردند و دائما پشتیبانی کردند و رهنمون دادند.

ملانوری تصریح کرد: تلاش دولت بر این بوده که خطوط قرمز را مد نظر قرار دهد و فکر می کنیم تا الان خوب پیش رفتیم.

وی خاطر نشان کرد: افرادی که اطلاع و قدرت تجزیه و تحلیل ندارند اظهار نظر نکنند و کسی که اهل فن است نظر خود را بیان نماید و اظهار نظر او بررسی می شود، دولت تا الان نشان داده که اهل تعامل است ، نظرات کارشناسی را می پسنده و بررسی می کند.

فرماندار رفسنجان تصریح کرد: ما همچنان همراه با دیدگاه رهبرفرزانه انقلاب هستیم، ایشان تیم مذاکره کننده را تیمی امین، معتمد و متخصص دانستند و هنوز هم این را رد نکردند، ایشان از رئیس جمهور و دولت تقدیر و مواضع را اعلام کردند

وی افزود: دولت با حفظ تمامی اصول و خطوط قرمز نظام ادامه برجام را پیگیری و پیش میبرد و قطعا آن چیزی اتفاق می افتد که مصالح نظام و خواست و انتظارات رهبری معظم و مردم است.

نشست فرماندار رفسنجان با خبرنگاران

ملانوری در این نشست به اقدامات انجام شده در هفته دولت در شهرستان نیز اشاره کرد و گفت: این هفته با ادای احترام به شهدای تازه تفحص شده شهرستان آغاز شد و و نماز وحدت ادارات نیزدر زادگاه شهید آخوندی اقامه گردید.

وی به رونمایی از نمایشگاه مجازی دستاوردهای دولت در سایت فرمانداری اشاره کرد و بیان داشت: این نمایشگاه در طول سال نیز برپا است و مردم می توانند عملکرد ادارات دولتی شهرستان را ببینند.

ملانوری با اشاره به کلنگ‌زنی اولین پروژه جداسازی آب فضای سبز از آب شرب شهری در استان در شهر بهرمان رفسنجان خاطر نشان کرد: اعتبار این پروژه ۳۰۰میلیون تومان است و کمتر از ۶ماه آینده به بهره‌برداری می رسد.

وی همچنین به کلنگ‌زنی دانشکده ریاضی دانشگاه حضرت ولیعصر (عج) رفسنجان و افتتاح اولین دهکده آرتمیا خاور میانه در جوادیه فلاح بخش نوق با حضور استاندار در هفته دولت اشاره کرد و گفت: در طرح پرورش آرتمیا در این منطقه آب شور در اختیار تولید قرار می گیرد و این پروژه ضمن ایجاد اشتغال از واردات محصول جلوگیری می‌کند .

فرماندار رفسنجان افتتاح کارخانه فاز دوم توسعه تغلیظ مس سرچشمه با حضور معاون اول رئیس جمهور را یاداور شد و اظهار داشت: در این فاز ۱۶۰هزار تن کنسانتره با عیار ۲۵ درصد و یک هزار و۱۰۰مولیبدن با عیار ۵۴ درصد به تولید افزوده شد و اعتبار پروژه ۸۰ میلیون یورو و ۲هزار میلیارد ریال بوده است.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان