نماینده مردم شهربابک در گفت و گو با خانه خشتی:

اگر برجام به نفع نظام و مردم باشد می پذیرم و اگر نباشد نمی پذیریم

  • شناسه خبر: 74404
اگر برجام به نفع نظام و مردم باشد می پذیرم و اگر نباشد نمی پذیریم

نماینده مردم شهربابک در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس برای بررسی برجام کارگروهی را مشخص کرده و ۱۵ نفر از بهترین نمایندگات صاحب نظر در این موضوع، در حال بررسی برجام هستند، اگر حرف برجام به نفع نظام و مردم باشد می پذیرم و اگر نباشد نمی پذیریم و با کسی هم رودربایستی نداریم.

خانه » آخرین اخبار » اگر برجام به نفع نظام و مردم باشد می پذیرم و اگر نباشد نمی پذیریم

حسین فتاحی نماینده مردم شهربابک در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با “خانه خشتی“، با اشاره به فرمایشات اخیر رهبر فرزانه انقلاب در جمع نمایندگان مجلس خبرگان اظهار داشت: بر اساس اصل ۷۷ قانون اساسی برجام باید به مجلس بیاید و مصوب مجلس شود.

وی افزود: مجلس برای این منظور کارگروهی را مشخص کرده و ۱۵ نفر از بهترین نمایندگات صاحب نظر در این موضوع، در حال بررسی برجام هستند.

فتاحی خاطر نشان کرد: اگر حرف برجام به نفع نظام و مردم باشد می پذیرم و اگر نباشد نمی پذیریم و با کسی هم رودربایستی نداریم.

نماینده مردم شهربابک در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ما منافع نظام و مردم را در نظر می گیریم و انشالله به نقطه ای برسیم که برجام تایید شود ولی آنچه تا الان از بررسی برجام بدست امده این بوده که کلاه گشادی بر سر ما رفته است.

وی همچنین راجع به سخنان توهین آمیز رهامی رئیس کمیته انتخابات اصلاح طلبان اظهار داشت: این سخنان در شان یک انسان فهمیده نیست، نمایندگان مجلس افرادی سالم و پاک هستند و حرفهایی که راجع به انها زده می شود دروغ است.

فتاحی تاکید کرد: به خصوص مجلس نهم بسیار سالم و به دنبال منافع نظام است نه منافع حزبی و گروهی، بعضی آقایان به خاطر تخریب جریان اصولگرایی این حرف های دروغ را پخش می کنند و هدف این است که این جریان در مجلس دهم جایگاهی نداشته باشد که این بی تقوایی است .

وی افزود: درست است که واقعیات باید گفته شود و دستگاه قضایی هم پیگیری کند اما نه اینکه تهمت بزنیم و دروغ بگوییم.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • شهروند

    الحق والانصاف که گل گفتید
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان