یادواره شهدای رضاآباد و لطف آباد رفسنجان برگزار شد

  • شناسه خبر: 74232
یادواره شهدای رضاآباد و لطف آباد رفسنجان برگزار شد

یادواره شهدای روستاهای رضا آباد و لطف آباد رفسنجان امشب در گلزار شهدای روستای رضاآباد برگزار شد.

خانه » آخرین اخبار » یادواره شهدای رضاآباد و لطف آباد رفسنجان برگزار شد

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی“، یادواره چهار شهید گرانقدر علی شعبان پور، حسین پور قاسمی، اکبر خواجویی و علی قاسمی شهدای روستاهای رضاآباد و لطف آباد رفسنجان، امشب با حضور خانواده های معظم شهداء و مردم شهید پرور این خطه در گلزار شهدای روستای رضاآباد برگزار شد.

حجت الاسلام واضحی سخنران این مراسم، صداقت را یکی از مهمترین وظایف بنده در مقابل خداوند خالق دانست و گفت: صدق به معنای هماهنگی رفتار، کلام و اعتقاد فرد با یکدیگر است اگر تک تک حرفهایی را که می زنینم با اعتقاد عمل کنیم همان صدق است.

وی با اشاره به آیات قرآن کریم، تقوا و پیوند با صادقین را مایه رستگاری انسان برشمرد و اظهار داشت: باور به وجود خداوند مانع گناه کردن است، آدم بی تقوا مثل ماشین بی ترمز است و بی تقوایی انسان را به جهنم می رساند .

واضحی اهل بیت(ع) را بهترین و با شخصیت ترین صادقین دانست و تصریح کرد: رنگ و بوی اهل بیت(ع) را به خودمان بگیریم و صداقت را از آنان کسب کنیم.

وی افزود: صدق یعنی در بحران های زندگی تشخیص دهیم که وظیفه چیست باید بدانیم که چه وظایفی نسبت به دین، شهداء، خانواده و … داریم.

این واعظ توانا برپایی یادواره شهدا را بهانه ای برای آشنایی نسل امروز با سیره ی شهداء دانست و گفت: امروز عظمت مملکت ما به خون شهداست اگر تیم مذاکره کننده با قدرت در برابر دنیا می ایستد و با عزت حرف می زند به خاطر خون ریخته شده ی این شهداست.

وی خاطر نشان کرد: امروز اگر سخن گفتن علیه استکبار برای ما خیلی آسان است و با اقتدار فریاد می زنیم مرگ بر استکبار برای این است که این جوانان رفتند و خون دادند.

واضحی تصریح کرد: نسل امروز حواسش را جمع کن شهدا صداقت خود را نشان دادند یعنی در بحران های زندگی خوب تشخیص دادند.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان