رئيس تبليغات اسلامي شهرستان رفسنجان:

قدمی که در راه فراگیری آموزه‌های قرآنی برداشته شود پاداش دارد

  • شناسه خبر: 74100
قدمی که در راه فراگیری آموزه‌های قرآنی برداشته شود پاداش دارد

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رفسنجان گفت: قدمی که در راه یادگیری و فراگیری آموزه های دینی و قرآنی از سوی مسئولین و متعلمین برداشته شود اجر و پاداشی بزرگ در نزد خدا دارد .

خانه » آخرین اخبار » قدمی که در راه فراگیری آموزه‌های قرآنی برداشته شود پاداش دارد

به گزارش “خانه خشتی“، مراسم اختتامیه کلاسهای تابستانی طرح های اوقات فراغت در مسجد الغدیر واحدهای مسکن مهر با حضور رئیس اداره تبلیغات اسلامی رفسنجان و ۵۰ نفر از نوجوانان برگزار شد .

حجت الاسلام سید محمود حسینی در این مراسم از همه دانش آموزان ، مربیان و مسئولین هسته های فرهنگی طرح اوقات فراغت تشکر کرد و افزود: امید است تلاش و فعالیتی که در مدت کلاس های برگزاری تابستانی داشته اید بتواند در جهت ارتقاء سطح علمی و دینی موثر باشد .

وی افزود: استفاده از اوقات فراغت فرصت طلایی است زیرا حضرت امیر المومنین علی (ع) میفرمایند از دست دادن فرصتها باعث اندوه و پشیمانی است و یادگیری و حفظ قرآن مجید از بهترین کار هاست که پیامبر اکرم (ص)می فرمایند:خیرکم من تعلم القرآن و علمه یعنی بهترین شما کسی است که قرآن را یاد بگیرد و به دیگران یاد بدهد.

در این مراسم حجت الاسلام ابوالقاسم عظیمی مربی کلاسها گزارش اجرایی طرح اوقات فراغت در مسجد الغدیر واحد های مسکن مهر را برای ۵۰ نفر دانش آموز شرکت کننده ارائه داد.

وی به فعالیت بیش از پیش نوجوانان در برنامه های مذهبی اشاره کرد و افزود: نوجوانان و جوانان فعال نباید پس از اتمام کلاس های تابستانی ارتباط خود را با برنامه های برگزاری این نهاد قطع کنند بلکه باید در جهت پیشرفت بیشتر در این راستا تعامل داشته باشند .

گفتنی است در پایان به دانش آموزان فعال در هر زمینه هدایایی بدست حجت الاسلام حسینی اهداء شد .

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان