پایگاه اطلاع رسانی خانه خشتی رفسنجان

پروژه پیامبر اعظم(ص) بزرگترین مرکز خرید در رفسنجان/هدف از ایجاد این پروژه اشتغال زایی جوانان است

به گزارش “خانه خشتی”، صبح امروز امام جمعه، فرماندار ، شهردار منطقه یک و دیگر مسئولین رفسنجان از پروژه پیامبر اعظم (ص) بازدید و از نردیک در روند اجرایی شدن این پروژه قرار گرفتند.

ملکی مدیر و سرمایه گذار پروژه پیامبر اعظم (ص) رفسنجان در گفتگو با خبرنگار “خانه خشتی”، اظهار داشت: احداث این پروژه به صورت جدی و مستمر از سال ۹۲ شروع شد و در ۵ طبقه شامل مراکز خرید تجاری، شهربازی، اداری، تالار ، هایپر مارکت و زیر زمین با ۲۵ هزار متر مربع مساحت با مشارکت یک سرمایه گذار یزدی با مبلغ آورده ۱۶۰ میلیارد ریال و مشارکت مردمی با تخریب ۴۷ باب مغازه به ارزش ۹۰ میلیارد ریال که جمعا ۲۵ میلیارد تومان است ساخته خواهد شد.
وی نامگذاری این پروژه را به علت توهین های اخیر به ساحت مقدس حضرت محمد (ص) عنوان کرد و گفت: این پروژه بزرگترین مرکز خرید رفسنجان خواهد شد که در مرکز شهر قرار دارد.

ملکی افزود: در بخش سرمایه گذاری کار عملیاتی و بتن ریزی پروژه پیامبر اعظم (ص) با اعتبار ۲۴۰ میلیارد ریال انجام شده و اولین پروژه تجاری و مشارکتی است که در رفسنجان در حال احداث می باشد.
وی خاطر نشان کرد: این پروژه با زیربنای بیش از ۳۸ هزار متر مربع با پارکینگ اختصاصی می باشد که سهم شهرداری رفسنجان در اجرای این پروژه ۳۷ میلیارد ریال است.

مدیر پروژه پیامبر اعظم (ص) با اشاره به واگذاری تعداد محدودی از مغازه ها در سال ۹۳ ، افزود: در احداث این پروژه از افراد بومی و رفسنجانی استفاده می گردد و لزومی ندارد از اتباع بیگانه استفاده شود.

وی هدف از ایجاد مجتمع تجاری در رفسنجان را اشتغال جوانان دانست و عنوان کرد: تاکنون بیش از ۱۲ هزار و ۶۰۰ نفر اشتغال زایی شده  و تا اواخر امسال بیش از ۹۰ درصد پروژه ها پیش خواهد رفت.
مدیر این پروژه لازمه استانی شدن رفسنجان را طراحی زیرساخت ها و زیبایی شهر دانست و گفت: همه ارگان های دولتی و مردم سرمایه گذاری کنند تا رفسنجان را به سطح عالی برسانیم.

خروج از نسخه موبایل