واکنش رژیم صهیونیستی به پیروزی نامزد اسلامگرای مصر

  • شناسه خبر: 7393
واکنش رژیم صهیونیستی به پیروزی نامزد اسلامگرای مصر

خانه خشتی: وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در واکنش به نتایج انتخابات مصر اعلام کرد که با رئیس جمهور منتخب این کشور در راستای صلح با اسرائیل تعامل خواهد کرد. خانه خشتی به نقل از فارس،ایهود باراک وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در اولین واکنش به اعلام نتایج غیر رسمی انتخابات ریاست جمهوری مصر اعلام کرد که […]

خانه » آخرین اخبار » واکنش رژیم صهیونیستی به پیروزی نامزد اسلامگرای مصر

خانه خشتی: وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در واکنش به نتایج انتخابات مصر اعلام کرد که با رئیس جمهور منتخب این کشور در راستای صلح با اسرائیل تعامل خواهد کرد.

خانه خشتی به نقل از فارس،ایهود باراک وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در اولین واکنش به اعلام نتایج غیر رسمی انتخابات ریاست جمهوری مصر اعلام کرد که با رئیس جمهوری جدید مصر در راستای پایبندی به تعهدات بین المللی این کشور و حفظ صلح با اسرائیل تعامل خواهد کرد.

وی گفت: “ما از نتایج انتخابات مطلع شدیم و با کسی که مصری ها انتخاب کرده‌اند در راستای التزام به تعهدات بین المللی این کشور که صلح با اسرائیل و امنیت در صحرای سینا بخشی از آن است، تعامل خواهیم کرد.”

نتایج انتخابات ریاست جمهوری مصر نشان می‌دهد که پس از شمارش ۹۹ درصد آرا محمد مرسی با کسب ۵۲.۵ درصد آرا در مقابل ۴۷.۵ درصد آرای احمد شفیق به پیروزی رسیده است.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان