بسیج دانشجویی دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان ؛

برای ما انگلیس معنایی جز جاسوسی و حیله گری ندارد

  • شناسه خبر: 73756
برای ما انگلیس معنایی جز جاسوسی و حیله گری ندارد

برای ما انگلیس معنایی جز جاسوسی و حیله گری ندارد؛ باید منتظر مداخله انگلیس در امور داخلی و خارجی کشور باشیم؛ احساسات ما سرشار از سیلی هاییست که پوزه سیاه روباه را سرخ خواهد کرد.

خانه » آخرین اخبار » برای ما انگلیس معنایی جز جاسوسی و حیله گری ندارد

به گزارش “خانه خشتی“، جاسوسی های خصمانه سران سفارت انگلیس که سراب سرازیری نظام مقدس جمهوری اسلامی در سرشان دارند و صد در صد تا سرانجام بی سرانجام سر به نیستی ما از روباه صفتی سر باز نخواهد زد، هنوز در ذهنمان هست؛ زمانی را که خیابان هایمان با حضور عده ای کثیف، کثیف شد و مگسانی که سر از پا نمی شناختند و داستان سماجت شان ادامه دارد.

از سال ها قبل تا الان به ملت ایران اثبات شده که دولت انگلیس، مکار، حیله گر، استعمارگر، توطئه گر است؛ دولتی که جاسوسی را در ذات خود دارد و ملت ایران از این دولت کثیف خون دل ها خورده اند.
خیلی از مسئولین فکر می کنند که شاید در قدیم جاسوسی بوده باشد، اما الآن دیگر نیست؛ در جواب این عزیزان باید بگوییم که حوادث سال ۸۸ و فتنه مخملی خوب یادمان است و هر ایرانی هنوز یادش است که این دشمنان چطور آرامش و امنیت ملت را بر هم زدند، کشوری که از لحاظ امنیت، امن ترین کشور در منطقه می باشد، هنوز یادمان هست نقشه ها و سناریوهایشان، هنوز یادمان هست فرستادن اراذل و اوباش به خیابان ها که امنیت خانواده ها را بر هم زدند، همه این دشمنان هدفی جز نابودی پایه های انقلاب نداشتند و ندارد.
از کند ذهنی است که فکر کنیم همه این گذشته ننگین را ما فراموش کنیم و بگوییم که دولت انگلیس با ما خوب شده است.
عده ای دیگر از مسئولین هم طبق جهت گیری های سیاسی از قبل تعیین شده قصد دارند وضعیت سیاسی و ارتباط بین ایران و دشمنانش را عادی نشان دهند و چهره ای بزک کرده و مهربان از آن ها به تصویر کشند که متاسفانه یا از حماقتشان خبر ندارند یا خود را به بی خبری زده اند.
البته دولت در بازگشایی سفارت روباه مکار و هم چینن ورود وزیر امور خارجه شان، باز هم نسبت به ملت بی اعتماد بود و اطلاع رسانی خیلی دیر انجام شد و  ملت را در عمل انجام شده قرار داد.
برای ما انگلیس معنایی جز جاسوسی و حیله گری ندارد و باید منتظر مداخله انگلیس در امور داخلی و خارجی کشور باشیم.

اکنون احساسات ما سرشار از سیلی هایی ست که پوزه سیاه روباه را سرخ خواهد کرد و هنوز برای انگلیس استعمارگر سرمان بوی قرمه سبزی می دهد و سریال خانه به دوشی شما باید سرلوحه سیاست های جاسوسی علیه ما باشد.
سراپا گوش باشید، اگر ذره ای خیال دست از پا خطا کردن دارید، اسباب و اثاثیه تان را پهن نکنید؛ چرا که این سفره زیاد پهن نخواهد ماند و مجبورید سراسیمه بر دوشتان مچاله اش کنید و نوستالژی انگلیسی ما را بازسازی کنید.
باید این نکته را هم به خودمان و مسئولین بگوییم که نکند خدایی ناکرده دچار ترس شویم، نکند آرمان های انقلاب فراموش شود، نکند اعتدال فراموش شود، که این ها همه باج دادن است که اگر این طور شود ننگی بیش نخواهد بود.
این مصوبه مجلس هم خالی از لطف نیست که بازگو شود: “وزارت امور خارجه موظف است در چارچوب حفظ منافع ملی و دفاع از حقوق ملت بزرگ ایران ظرف دو هفته روابط سیاسی را با دولت انگلیس به سطح کاردار تنزل و حدود روابط اقتصادی و بازرگانی را نیز به حداقل ممکن برساند”
تبصره:در صورت تغییر سیاست های خصمانه کشور مزبور، وزارت خارجه می تواند سطح روابط را ارتقاء دهد.
سوال:آیا سیاست های خصمانه انگلستان تغییر کرده است؟ چه کسی تشخیص داده است؟ برای ملت روشن شود.
در پایان باید بگوییم درست است که انقلاب را ندیده ایم اما فرزندان همین انقلاب هستیم و این امید را به ملت می دهیم که اگر شخصی، اشخاصی، دولتی فکر خصمانه و مداخله جویانه ای در هر زمینه ای داشته باشد با کمک رهبر عزیزمان و با عنایت امام زمان (عج) نابودشان خواهیم کرد.
بسیج دانشجویی  دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان
برچسب ها:
استعمار بسیج دانشجویی دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان خانه خشتی رفسنجان سفارت انگلیس
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان