برترین‌های مسابقات سوارکاری کرمان مشخص شدند

  • شناسه خبر: 7375
برترین‌های مسابقات سوارکاری کرمان مشخص شدند

خانه خشتی: دبیر هیئت سوارکاری استان کرمان گفت: نفرات برتر مسابقات سوارکاری در بخش استقامت استان کرمان که به میزبانی شهرستان رفسنجان برگزار شد، مشخص شدند. داریوش وثوق امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در کرمان اظهار داشت: در مسابقات سوارکاری در بخش استقامت استان کرمان که به میزبانی شهرستان رفسنجان برگزار شد، ۹ اسب در […]

خانه » آخرین اخبار » برترین‌های مسابقات سوارکاری کرمان مشخص شدند

خانه خشتی: دبیر هیئت سوارکاری استان کرمان گفت: نفرات برتر مسابقات سوارکاری در بخش استقامت استان کرمان که به میزبانی شهرستان رفسنجان برگزار شد، مشخص شدند.

داریوش وثوق امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در کرمان اظهار داشت: در مسابقات سوارکاری در بخش استقامت استان کرمان که به میزبانی شهرستان رفسنجان برگزار شد، ۹ اسب در بخش ۴۰ کیلومتر و ۱۲ اسب در بخش مسافت ۶۰ کیلومتر به رقابت با یکدیگر پرداختند.

وی افزود: در مسیر ۴۰ کیلومتر بیشتر اسب‌های شرکت‌کننده موفق به طی کردن مسیر شدند، اما در پایان پنج اسب که ضربان قلب آنها از ۵۶ بالا نرفته بود به عنوان برترین‌ها معرفی شدند.

دبیر هیئت سوارکاری استان کرمان بیان داشت: در مسابقات مسافت ۶۰ کیلومتر نیز شرکت‌کنندگان علیرضا اسماعیلی با اسب خیبر از رفسنجان، سجاد سالمی با اسب تاج از سیرجان و صادق سرداری با اسب نسیم از سیرجان به ترتیب اول تا سوم شدند.

وی تصریح کرد: به نفرات اول تا سوم این بخش به ترتیب ۲۵۰، ۲۰۰ و ۱۵۰ هزار تومان جایزه نقدی اهدا شد.

به گزارش فارس، مسابقات سوارکاری در بخش استقامت استان کرمان در باشگاه سوارکاری بالود در رفسنجان برگزار شد.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان