پایگاه اطلاع رسانی خانه خشتی رفسنجان

قبور مطهر شهدای رفسنجان گلباران شد + عکس

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی”، بمناسبت هفته دولت، گلباران قبور مطهر شهدا با حضور امام جمعه، فرماندار ، فرمانده سپاه، رئیس بنیاد شهید و جمعی از مسئولین شهرستان رفسنجان برگزار شد.

امام جمعه رفسنجان در این مراسم با اشاره به گرامیداشت هفته دولت و تبریک میلاد امام رضا (ع)، اظهار داشت: بیش از سه دهه از انقلاب شکوهمند اسلامی و سی و چهار سال از شهادت دو شهید والامقام می گذرد و همه ساله به پاس آن شهیدان هفته دولت را گرامی می داریم.

وی افزود: به کمک مسئولین شهرستان به سمت و سوی اشتغال زایی، تولید و کارهای زیرساختی و اقتصادی رفته ایم و نواقص گذشته جبران شده است و هم اکنون نیز در محضر شهدا ارائه گزارش دهیم که چه کارهایی قرار است انجام دهیم.

حجت الاسلام رمضانی پور گفت: شهدای ما مدال افتخار را گرفتند و پیروزی ایران اسلامی را به ارمغان آوردند و بهترین حماسه دفاع و ایثار را به انجام رسانیدند و نوبت ماست که کار آنان را ادامه دهیم.

وی خاطر نشان کرد: امروز همه ما در زیر چتر ولایت فقبه و رهبری فرزانه انقلاب به سمت جهاد اقتصادی و اقتصاد مقاومتی رهنمون گشته ایم و ان شاء الله با همدلی و همکاری دولت ادامه داشته باشد.

امام جمعه رفسنجان به کارهای بسیار بزرگ پس از لغو تحریمات در این دو سه ماه اخیر در کشور اشاره کرد و گفت: با عزم دولتمردان و بسیجیان سال آینده را سال خوبی برای کارهای بزرگ در نظر بگیریم که دشمنان ما بفهمند که ایرانی و ایران اسلامی چه اقداماتی می تواند انجام دهد.

وی یادآور شد: در هفته دولت به افتخار بانوان که این روز مختص بانوان هم بود جمعی از آنان به گلباران قبور مطهر شهدا پرداختند.

خروج از نسخه موبایل