احداث ۱۱۱۲ واحد مسکن مهر در رفسنجان

  • شناسه خبر: 7371
احداث ۱۱۱۲ واحد مسکن مهر در رفسنجان

خانه خشتی: فرماندار رفسنجان از احداث یک هزار و ۱۱۲ واحد مسکن مهر و نوسازی و مقاوم‌سازی بافت قدیم شهر با همکاری شهرداران و بانک‌های عامل خبر داد. به گزارش خانهخشتی، سیف‌الله امینی‌زاده در جمع خبرنگاران کسب رضایت حق تعالی و اجرای منویات مقام معظم رهبری را از مهم‌ترین راهکارهای دوره مدیریت خود اعلام کرد. […]

خانه » آخرین اخبار » احداث ۱۱۱۲ واحد مسکن مهر در رفسنجان

خانه خشتی: فرماندار رفسنجان از احداث یک هزار و ۱۱۲ واحد مسکن مهر و نوسازی و مقاوم‌سازی بافت قدیم شهر با همکاری شهرداران و بانک‌های عامل خبر داد.

به گزارش خانهخشتی، سیف‌الله امینی‌زاده در جمع خبرنگاران کسب رضایت حق تعالی و اجرای منویات مقام معظم رهبری را از مهم‌ترین راهکارهای دوره مدیریت خود اعلام کرد.

وی اجرا و نظارت بر سیاست‌های عمومی دولت عدالت‌محور در رفسنجان، توجه و سرلوحه قرار دادن اصول مهرورزی، خدمتگزاری و مردم‌داری و همچنین تلاش برای ایجاد اتحاد و انسجام در بین شخصیت‌ها و نخبگان سیاسی شهرستان را از دیگر اهداف خود در مدیرت در رفسنجان برشمرد و مدیریت میدانی در تمام صحنه‌ها را از عناصر استحکام پایه‌های رسیدن به هدف خدمتگزاری دانست.

وی در بخش تقسیمات کشوری ارتقای بخش انار به شهرستان را مهم دانست و تصریح کرد: ایجاد منطقه ویژه اقتصادی، ارتقای فرمانداری رفسنجان به فرمانداری ویژه، ارتقای روستای فردوسیه به شهر صفاییه طی چهار سال گذشته صورت گرفت.

امینی‌زاده از رشد ۳.۵ درصدی اعتبارات استانی یعنی از ۷ میلیارد به ۲۵ میلیارد تومان خبر داد و ابراز داشت: این میزان در سایر موارد شامل ملی، حوادث و فرهنگی رشد ۱۲۰ درصدی داشته است.

وی اختصاص اعتبار آلایندگی‌ها به شهرستان رفسنجان را از دیگر خدمت‌های خود به همراه سایر مسئولان ذیربط در این زمینه برشمرد و اذعان کرد: ورودی شهرستان کرمان به رفسنجان و رفسنجان به سرچشمه احداث شده است.

فرماندار رفسنجان خاطرنشان کرد: محور رفسنجان به یزد همراه با زیرگذر و تقاطع غیرهم‌سطح رفسنجان به زرند بهسازی شده و تعریض محور رفسنجان به نوق انجام شده است.

امینی‌زاده با بیان اینکه جاده نوق – بافق در دست احداث است، ابراز داشت: ۷۰ کیلومتر راه روستایی در این دوره چهار ساله احداث شده است.

وی احداث ۳۲ خانه بهداشت از مجموع ۹۴ خانه بهداشت، ۱۷ پایگاه اورژانس بین‌راهی از ۱۹ پایگاه و ارتقای مراکز درمانی و فضاهای ورزشی در سطح شهرستان رفسنجان را از جمله افتخارات دوران مدیریتی خود دانست.

فرماندار رفسنجان به ضریب پوشش ۹۰ درصدی آب روستایی اشاره و بیان داشت: با احداث سد سپیداران روستای راویز مشکل بیشتر مردم این روستا حل شده است.

امینی‌زاده از احداث یک هزار و ۱۱۲ واحد مسکن مهر و نوسازی و مقاوم‌سازی بافت قدیم شهر با همکاری شهرداران و بانک‌های عامل خبر داد و افزود: این امر در بخش مسکن شهرستان مؤثر بوده است.

وی با اشاره به اعطای حدود ۶ هزار و ۳۰۰ وام مقاوم‌سازی روستایی در رفسنجان عنوان کرد: عملیات گازرسانی به ۴۵ روستا و چهار شهر انجام شده است و در مجموع ۹۸ درصد شهر و روستای این شهرستان از نعمت گاز بهره‌مند می‌شوند.

وی موفقیت‌های رفسنجان در بخش‌های فرهنگی، آموزش عالی، صنعت و اشتغال و توسعه زیرساخت‌ها را مهم خواند و ابراز داشت: این شهرستان رتبه‌های اول در انتخابات و سرشماری و فرمانداری نمونه استان کرمان را کسب کرد.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان