فرماندار رفسنجان: عید مبعث روز برانگیخته شدن عزت‌ها و ارزش‌ها است.

  • شناسه خبر: 7368
فرماندار رفسنجان: عید مبعث روز برانگیخته شدن عزت‌ها و ارزش‌ها است.

خانه خشتی: فرماندار رفسنجان گفت: مسئولان نظام جمهوری اسلامی باید با خدمت بی‌منت به مردم و حضور صادقانه در صحنه برای رفع مشکلات آنها، راه و روش پیامبر (ص) را زنده نگه دارند. سیف‌الله امینی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران، عید مبعث را روز برانگیخته شدن عزت‌ها و ارزش‌ها دانست و اظهار داشت: این عزت […]

خانه » آخرین اخبار » فرماندار رفسنجان: عید مبعث روز برانگیخته شدن عزت‌ها و ارزش‌ها است.

خانه خشتی: فرماندار رفسنجان گفت: مسئولان نظام جمهوری اسلامی باید با خدمت بی‌منت به مردم و حضور صادقانه در صحنه برای رفع مشکلات آنها، راه و روش پیامبر (ص) را زنده نگه دارند.

سیف‌الله امینی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران، عید مبعث را روز برانگیخته شدن عزت‌ها و ارزش‌ها دانست و اظهار داشت: این عزت و ارزش‌ها را بیش از ۱۲۰ هزار پیامبر به ارمغان آوردند و رسول اکرم (ص) آن را تکمیل کرد.

وی افزود: پیامبر اسلام با دینی که به همراه خود آورد، اخلاق را در بین مردم رواج داد.

امینی‌زاده تحصیل علم و ارزش‌های مملکت و نظام را بر پایه همین مهم خواند و تصریح کرد: مسئولان نظام جمهوری اسلامی باید با خدمت بی‌منت به مردم و حضور صادقانه در صحنه برای رفع مشکلات آنها، راه و روش پیامبر را زنده نگه دارند و ثابت کنند دین اسلام کامل‌ترین دین‌ها است.

فرماندار رفسنجان گفت: بعثت بر مبنای اخلاق مداری و سرچشمه زلالی است که همه باید از آن سیراب شوند.

وی بیان کرد: نمونه بارز اخلاق‌مداری شهید رجایی بود که با آن عمر کم مسئولیت خود چون در مسیر اهداف نظام اسلامی بود ماندگاری او و یادش تا قیامت می‌ماند.

وی خدمتگزاری صادقانه به مردم را مایه افتخار دانست و گفت: امام خمینی (ره) فرمودند، “به من خدمتگزار بگویید بهتر از آن است که رهبر بگویید» و یک خدمتگزار با صبر و شکیبایی باید رنج و گرفتاری را از دل مردم بزداید و رضایت خدا و خلق خدا را به دست آورد.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان