استاد حوزه و دانشگاه مشهد مقدس:

نسل جوان خود را با محبت اهل بیت بار بیاوریم

  • شناسه خبر: 73561
نسل جوان خود را با محبت اهل بیت بار بیاوریم

استاد حوزه و دانشگاه مشهد مقدس گفت: برکت وجود اهل بیت باید در زندگی ما ایجاد شود و نسل جوان و نوجوان ما با محبت ایشان بار بیایند .

خانه » آخرین اخبار » نسل جوان خود را با محبت اهل بیت بار بیاوریم

به گزارش “خانه خشتی“، حجت الاسلام سید علی مهدوی شب گذشته در مسجد جوادالائمه شهر رفسنجان با اشاره به روایات متعددی درباره شخصیت امام رضا(ع) اظهار داشت: تاکنون معجزاتی از امام رضا (ع) در کشور ما دیده شده که هرگز فراموش نمی‌شود، امامان ما مخزن علم خداوند هستند.

وی افزود: پیامبر اکرم (ص) فرمودند اگر مجلسی برای اهل بیت (ع) برگزار شود ملائک در آن حضور می‌یابند و عطری از آن‌ها در آسمان می‌پیچد آنگاه عرشیان سوال می‌کنند این عطر از کجاست و آن‌ها می‌گویند ما در مجلسی بودیم که فضایل اهل بیت را در آن می‌گفتند و عرشیان می‌گویند آدرس آن مجلس را بدهید تا ما بال‌های خود را به سر کسانی که در مجلس بودند بکشیم و از باقیمانده این عطر به ما هم برسد.

حجت الاسلام مهدوی حقیقت خلقت انسان بر پایه پنج تن از مخلوقات خداوند یعنی حضرت محمد (ص) ، حضرت علی (ع)، امام حسن(ع) ،  امام حسین (ع) و حضرت فاطمه (س) دانست و گفت: خداوند به حضرت آدم فرمود اگر این پنج نفر نبودند عرش و کرسی را خلق نمی کردم.

مهدوی اهل بیت را مایه برکت علام دانست و تصریح کرد: این برکات باید در زندگی ما ایجاد شود و نسل جوان و نوجوان ما با محبت اهل بیت بار بیایند .

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان