تجمعات دنباله دار معترضین حضور اتباع بیگانه غیرمجاز در رفسنجان / تصاویر

  • شناسه خبر: 73338
تجمعات دنباله دار معترضین حضور اتباع بیگانه غیرمجاز در رفسنجان / تصاویر

به دنبال تجمعات معترضین حضور افاغنه غیر مجاز در شهرستان رفسنجان صبح امروز تجمع دیگری در مقابل فرمانداری این شهرستان برپا شد.

خانه » آخرین اخبار » تجمعات دنباله دار معترضین حضور اتباع بیگانه غیرمجاز در رفسنجان / تصاویر

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی“، صبح امروز جمعی از معترضین به حضور اتباع بیگانه در شهرستان رفسنجان برای چندمین بار در مقابل فرمانداری این شهرستان تجمع کردند.

معترضین بازهم مشکلات بیکاری کارگران بومی شهرستان را عنوان کردند و از اشغال شدن ۱۸ هزار فرصت شغلی توسط افاغنه سخن گفتند.

حاضرین به حضور شش تن افغانی غیرمجاز در باند سرقت مسلحانه ای که اخیرا در رفسنجان منهدم شده است اشاره داشتند و حضور افاغنه غیر مجاز را یک تهدید دانستند.

معترضین همچنین در مقابل دفتر امام جمعه رفسنجان نیز تجمع کردند و خواستار خروج افاغنه غیر مجاز از شهرستان شدند.

تجمع-رفسنجان-خانه خشتی (۱) تجمع-رفسنجان-خانه خشتی (۲) تجمع-رفسنجان-خانه خشتی (۳) تجمع-رفسنجان-خانه خشتی (۴)

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • محمد

    مردم رفسنجان، "نیروی کار مهاجر بهشتی بوده است برای تولیدات ایران افغانها نه تنها شغل ها را اشغال نکردند بلکه بر افزایش تولیدات افزودند و این یعنی اشتغال زایی بیشتر وجود نیروی کار ارزان مهمترین دلیل رشد اقتصادی کشورهای عربی و چین وهند بوده است درنظام بازار آزاد که عرضه وتقاضا قیمت ها را مشخص میکند نیروی کار ارزان کالای ارزان درخدمت مشتریان ارایه میکند مثلا شرکت های فناوری و ارتباطات همچون آیفون و سونی با آموزش متخصصان وکارمندان چینی در آمریکا کارخانه های خود را به این کشور ها منتقل کرده اند تا با نیروی کار زیاد و دستمزد کم تولیدات بیشتر وارزان تری در بازار رقابتی با سایر شرکت ها داشته باشند مردم افغان هم پس از مهاجر شدن به همسایه ها همواره با نیروی کار مفید وارزان و بدون هیچ گونه مزایایی ازقبیل بیمه مسکن و خدمات بازنشستگی سهم مهمی در رشد اقتصادی ایران داشته اند اکثر افغانها به کارهای بسیار سخت ازجمله سنگ بری. بیل زنی. چوپانی. کود سازی مشغولند که خارج از توان کارگران ایرانی است در حدود دو میلیون مهاجر که یک ونیم میلیون اینها اشتغال دارند آن هم با پرداخت مالیات کارت کارگری سهم بسیار ناچیزی از چند ده میلیون شغل در ایران را دارند اخراج کارگر افغان یعنی افزایش سطح عمومی قیمت ها و تورم.پایین آمدن کیفیت تولیدات و درثانی با میلیاردها متر مکعب آب مجانی که ازافغانستان میگرند و کسب خوش نامی در مجامع بین المللی و کمک های کمیساریا به شما و صادرات چند میلیارد دلاری به کابل جواب پاسخ مهمان نوازی شماست

    محمد

    با سلام ضمن عرض خسته نباشید خدمت شما شما که اخبار معترضین به حضوراتباع خارجی را منتشر میکنید بیایید یکبار هم طی یک بررسی میدانی ببیند چند درصد مشاغل توسط اتباع آشغال شده و چه تعداد از معترضین توان این را دارند که کارهای طاقت فرسا را متحمل گردد. واقعا دوستانی که در جلوی فرمانداری حضور دارند توانایی دو ساعت کار کردن مستمر را ندارند چه برسد به هشت ساعت کار در این روزهای گرم . متشکرم
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان