طی عملیات پلیس آگاهی شهرستان رفسنجان

بزرگترین باند سارقان مسلح در غرب کرمان منهدم شد/ تصاویر

  • شناسه خبر: 73329
بزرگترین باند سارقان مسلح در غرب کرمان منهدم شد/ تصاویر

فرمانده انتظامی شهرستان رفسنجان از شناسایی بزرگترین باند سرقت مسلحانه غرب استان کرمان و دستگیری ۹ عضو آن در عملیات پلیس اگاهی این شهرستان خبر داد.

خانه » آخرین اخبار » بزرگترین باند سارقان مسلح در غرب کرمان منهدم شد/ تصاویر

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی“، سرهنگ نصرالله عباسی در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت به عنف و مسلحانه در شهرستانهای رفسنجان، انار و یک مورد در حاشیه شهر کرمان در روستای رباط، شناسایی عامل سرقت در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی ادامه داد: کارآگاهان آگاهی این شهرستان با بکارگیری شیوه های علمی و تخصصی و با تحقیق از مالباختگان به دو نفر سارق مظنون شدند و با هماهنگی مقام قضایی طی یک عملیات ضربتی آنان را در مخفیگاهشان دستگیر نمودند.

عباسی افزود: دو نفر متهم دستگیر شده در بازجویی های پلیس به چندین سرقت و سرقت به عنف با همکاری چندین نفر دیگر اعتراف کردند.

سرقت-رفسنجان-خانه خشتی

وی یادآور شد: با پیگیری پلیس اگاهی استان و تلاش همکاران در شهرستانهای انار و کرمان خوشبخنانه موفق شدیم ۹ عضو این باند سرقت مسلحانه را طی دو عملیات ضربتی در شهر رفسنجان و کرمان و مسیر جاده ای کرمان زاهدان شناسایی و دستگیر کنیم.

فرمانده انتظامی شهرستان با اعلام اینکه اعضای این باند افرادی خشن و سابقه دار می باشند که ۶ نفر از آنان افاغنه غیر مجاز ، ۲ نفر اهل سیستان بلوچستان و یک نفر دیگر اهل کرمان و همگی دارای سابقه هستند یادآور شد: این افراد دززندان با هم اشنا شدند و پس از ازادی با تشکیل باند سرقت ترکیبی و بسیار خشن جرائم مختلف ، پر تعداد و مستمری را مرتکب شدند که یکی از انها تشکیل باند سرقت مسلحانه بوده است.

سرقت-رفسنجان-خانه خشتی

وی اظهار داشت: اعضای این باند با اشرافیتی که به واسطه کارگری از منازل و اماکن مورد نظر خود داشتند پس از ورود در اقدامی بسیار خشن و با بستن دست و پای اهالی منازل اقدام به سرقت اموالی که بیشتر پول و جواهر قیمتی بودند، میکردند.

عباسی افزود: در این عملیات، پلیس ضمن کشف سلاح بکار رفته ۹ سارق را نیز به مقامات قضایی تحویل داد که با آنها برخورد جدی صورت خواهد گرفت.

این مقام مسئول با بیان اینکه رسیدگی به ۵ پرونده مرتبط به این باند به سرانجام رسیده است تصریح کرد: پلیس توانست اموال مسروقه را کشف و تحویل مال باختگان کند.

وی خاطر نشان کرد: متاسفانه به دلیل اعتماد بی جهتی که مردم به اتباع بیگانه می کنند تعدادی از این افراد به دلیل ارتباط و آشنایی که با منازل مردم تحت عنوان کارگری داشته از اموال ، وضعیت مادی و مالی آنها مطلع هستند و با استفاده از همین اطلاعات اقدام به سرقت و ورود به عنف به منازل شهروندان و ایجاد ناامنی می کنند که لازم است مردم ضمن داشتن دقت نظر بیشتری در ارتباطات خود از کارگران مطمئن استفاده نمیند.

فرمانده انتظامی شهرستان در پایان تاکید کرد: به کشاوران توصیه می کنیم به خصوص در فصل برداشت پسته از کارگران غیر مجاز و اتباع بیگانه استفاده نکنند چرا که این افراد از میزان دارایی، محل انبارها و … مطلع شده و تبعات مختلفی از جمله سرقت اموال را به دنبال خواهد داشت.

سرقت-رفسنجان-خانه خشتی سرقت-رفسنجان-خانه خشتی سرقت-رفسنجان-خانه خشتی

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • حسین محمدی

    آقای فرماندار حالا برید براشون اردوگاه جدید بسازید.که یه سی چهل سال دیگه اینجا بمونن که مسئولین شهر ما از خواب بیدار میشن؟؟؟
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان