پایگاه اطلاع رسانی خانه خشتی رفسنجان

آزمون “پابرهنه در وادی مقدس” برگزار شد + عکس

به گزارش “خانه خشتی”، آزمون “پابرهنه در وادی مقدس” روایتی از زندگینامه شهید سید حمید میرافضلی صبح امروز با حضور امام جمعه و فرماندار در مصلی امام خامنه ای (مدظله العالی) شهرستان رفسنجان برگزار شد.

مسئول کانون فرهنگی و مؤسسه خیریه دلسوختگان حضرت رقیه (س) شهرستان رفسنجان در گفت و گو با خبرنگار “خانه خشتی”، اظهار داشت: ۲۷ رجب مصادف با عید مبعث با حضور امام جمعه، فرماندار و دیگر مسئولین از کتاب شهید میرافضلی رونمایی شد.

وی از کتاب شهید میرافضلی بعنوان پرفروش ترین کتاب سال یاد کرد و گفت: تاکنون نزدیک به ۸۰۰۰ جلد از این کتاب بفروش رسیده است.

امیری هدف از این کار را افزایش فرهنگ کتابخوانی وآمیخته شدن زندگی انسان ها با زندگی شهدا عنوان کرد و افزود: در آغاز مهرماه با فروش این کتاب در مدارس و دانشگاه ها، قصد داریم فروش این کتاب را به ۱۵۰۰۰ جلد برسانیم.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: هم اکنون در جوادیه نوق نزدیک به ۱۰۰ کتاب به فروش رسیده است و تصمیم داریم انار ، کشکوئیه، داوران و روستا های دیگر نیز در مراحل بعدی پوشش داده شود و در صورت فروش بیشتر کار را ادامه خواهیم داد.

مسئول کانون فرهنگی و مؤسسه خیریه دلسوختگان حضرت رقیه (س) تصریح کرد: چاپ این کتاب با همکاری گروه فرهنگی شهید ابراهیم هادی در تهران صورت گرفته و در نظر داریم کتاب حاج علی محمدی هم به چاپ برسانیم.

وی با اشاره به برگزاری ۳ مرحله آزمون از این کتاب، گفت: مرحله دوم این آزمون نیمه دوم آبان و مرحله سوم نیز در دهه فجر اجرا می گردد و برای عموم آزاد است و قرعه کشی این سه مرحله نیز عید مبعث سال ۹۴ در شاهزاده عباس رفسنجان برگزار می شود.

زهرا امیری به چاپ کتاب زندگینامه شهدای رفسنجان در آینده نزدیک خبر داد و افزود: زندگینامه شهید میرافضلی کار جدیدی بود و بازتاب و تأثیر خوبی برروی جوانان داشت.

وی به شرکت ۱۷۰۰ نفر از مرد و زن در این آزمون اشاره کرد و گفت: ۱۴ سفر عتبات عالیات و ۴۰ سفر زیارتی مشهد مقدس از جمله جوایز این مسابقه می باشد.

لازم به ذکر است، این آزمون از سوی مجمع دلسوختگان حضرت رقیه (س)، ستاد نمازجمعه، عتبات عالیات و دفترهای حج زیارتی شهرستان رفسنجان برگزار شد.

خروج از نسخه موبایل