پیش از ظهر امروز؛

برنامه های هفته دولت در رفسنجان تبیین شد

  • شناسه خبر: 72890
برنامه های هفته دولت در رفسنجان تبیین شد

برنامه های ویژه هفته دولت با شعار دولت تدبیر و امید، دولت همدل مردم در رفسنجان برگزار می شود.

خانه » آخرین اخبار » برنامه های هفته دولت در رفسنجان تبیین شد

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی“، حمید ملانوری پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد بزرگداشت هفته دولت با بیان اینکه دوم تا هشتم شهریور ماه جاری مصادف با شهادت دو شهید گرانقدر رجایی و باهنر، به هفته دولت نامگذاری شده است اظهار داشت: برنامه های ویژه این هفته همزمان با سراسر کشور با شعار دولت تدبیر و امید، دولت همدل مردم در رفسنجان برگزار می شود.
وی افزود: ستاد بزرگداشت این هفته با مسئولیت فرماندار و دبیری روابط عمومی فرمانداری در قالب ۱۰ کمیته ی پروژه ها، اطلاع رسانی، فرهنگی، تبلیغات و فضاسازی، ورزش، جوانان، مراسمات کارگری، نظم و امنیت، بانوان و کمیته بزرگداشت مقام شهیدان دولت با مسئولیت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی انجام میگیرد.

فرمانداری رفسنجان (۲)
ملانوری خاطر نشان کرد: بر خلاف سالهای گذشته ، نمایشگاه دستاوردهای دولت بر اساس ابلاغیه استان، امسال بصورت مجازی در سایتهای ادارات و بصورت متمرکز در سایت فرمانداری به نمایش گذاشته می شود، در اینصورت هزینه ها کاهش می یابد و دسترسی مردم نیز راحتتر خواهد بود.
وی به اجرای برنامه درهای باز ویژه دانشجویان، اساتید، نخبگان و مردم اشاره کرد و گفت: این برنامه در روز سه شنبه سوم شهریور در تمامی ادارت شهرستان برگزار می شود.
فرماندار رفسنجان با بیان اینکه جشنواره شهید رجایی بصورت استانی برگزار میشود تصریح کرد: نوآوری و برنامه های مدیریتی در بحث اقتصاد مقاومتی بنا بر تاکید رهبر فرزانه انقلاب، در این هفته تبیین و اطلاع رسانی میشود.
ملانوری بیان داشت: باتوجه به همزمانی هفته دولت و دهه کرامت با همکاری شهرداری در پارک های سطح شهر جشن هایی برگزار میشود.
وی همچنین به غبارروبی و گلباران قبور شهداء در روز دوشنبه دوم شهریور به عنوان برنامه آغازین هفته دولت اشاره کرد و گفت: افتتاح پروزه های عمرانی در طول این هفته انجام و برگزاری نشست مطبوعاتی فرماندار با اصحاب رسانه شهرستان پایان بخش برنامه های هفته دولت خواهد بود.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان