مدیر شبکه خبر داد:

شهر مجازی رفسنگ تعطیل شد

  • شناسه خبر: 72814
شهر مجازی رفسنگ تعطیل شد

مدیر شبکه اجتماعی رفسنگ گفت: با توجه به اتفاقات یکساله اخیر و نیاز به تبلیغات شدیدی که وجود داشت، تصمیم گرفته شد که این سایت از دسترس خارج شود.

خانه » آخرین اخبار » شهر مجازی رفسنگ تعطیل شد

سجاد ده شیری مدیر شبکه اجتماعی رفسنگ در گفت و گو با  “خانه خشتی“،  در تشریح این خبر اظهار داشت: سایت مهرماه سال ۹۰ همزمان با ولادت امام رضا (ع) با هدف ایجاد یک بستر اجتماعی در وب همراه با فضای خبری راه اندازی شد.
وی افزود: با گذشت چند ماهی پس از راه اندازی بخش خبری از کار حذف شد، روند کار به صورت ۲ سال بر روی رفسنجان، ۲ سال کرمان و ۶ سال بر روی فضای کشوری برنامه ریزی شده بود اما روند رشد سایت به نحوی پیش رفت که بهمن ماه سال ۹۱ شهرمجازی رفسنگ در جشنواره کشوری وب هم رده سایت هایی مثل کلوب و دنبالر قرار گرفت.

ده شیری ادامه داد: از همین زمان بود که برخی فشارها و اتهام زنی ها از سوی گروه های مختلف ایجاد شد، با اینکه رفسنگ تنها سایتی بود که در جریان انتخابات ریاست جمهوری با ایجاد صفحات اختصاصی فضای مساوی برای طرفداران تمام کاندیداها انتخابات ایجاد کرده بود گروه های معروف به چپ رفسنگ را متعلق به جناح راست، راستی ها، چپی، کارگزاری ها متعلق به پایداری و پایداری ها رفسنگ را ضدانقلاب می دانستند!

وی این برچسب زنی ها و وابسته کردن رفسنگ به گروه های مختلف در کنار ایجاد برخی از حاشیه ها و شایعات زیاد را موثر بر روند فعالیت سایت دانست و گفت: از سوی دیگر با اینکه اکثریت مسئولین یا افراد فعال در حوزه فرهنگی شهرستان از ماهیت رفسنگ و جمعیت چندهزار نفری عضو آن آگاه بودند در کلام قول به حمایت های معنوی و تبلیغاتی می دادند ولی متاسفانه نه تنها در عمل چیزی وجود نداشت، بلکه گاها خود مانعی برمسیر حرکت آن بودند.

ده شیری تصریح کرد: علی رغم اینکه خاموش شدن شهر مجازی رفسنگ مورد علاقه هیچ کدام از اعضای هسته ی ۵ نفره این سایت نبود اما با توجه به اتفاقات یک ساله اخیر و نیاز به تبلیغات شدیدی که وجود داشت و امکان تامین هزینه های چندمیلیون تومانی در سال توسط تیم وجود نداشت، تصمیم گرفته شد که این سایت از دسترس خارج شود.

وی افزود: شهرمجازی رفسنگ برخلاف تمامی شایعات ساخته شده، به صورت مستقل اداره میشد، بیستم مردادماه تصمیم از دسترس خارج شدن آن به اطلاع کاربران رسید و بیست و پنجم مردادماه از دسترس خارج شد.
مدیر این شبکه ی اجتماعی خاطر نشان کرد: اینکه تیم مدیریتی رفسنگ در آینده نسبت به انجام فعالیت در فضایی دیگر وارد عمل شوند یا خیر چندان مشخص نیست  اما امکان راه افتادن دوباره رفسنگ در عمل کمتر از ۱% هست.

برچسب ها:
رفسنگ
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • محمد

    حیف عالی بود فضای سالم و صمیمی داشت

    خودم

    به شدت دلم برای روزای خوب رفسنگ تنگ شده....

    بی نام

    درستترین کار بستنش بود.اوایل خوب بود بعد از رفتن چند تا از بهترینا واقعا افت کرد

    توانا

    رفسنگ از هر جهت شبکه سالمی بود...دیدم شبکه های که از نظر فرهنگ اجتماعی و روابط دختر پسر کمی بی اهمیت بودن ولی رفسنگ عالی بود.متاسفم از اینکه تعطیل شد

    شهروند

    خوش بود که رفتید.ولی خسته هم نباشید.

    ابوالفضل

    به مدیران شهر مجازی رفسنگ اطلاع داد بودم اما اهمیتی ندادند حال مدیران به فکر افتادند سایت را از دسترس خارج کردند
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان