پایگاه اطلاع رسانی خانه خشتی رفسنجان

محسن یگانه به رفسنجان می آید

ایمان محمدآبادی در گفت و گو با خبرنگار “خانه خشتی“، از برگزاری کنسرت موسیقی محسن یگانه در رفسنجان خبر داد و گفت: زمان اجرای این کنسرت به واسطه حضور شهدا در رفسنجان و به حرمت مقام شامخ آنان از ۲۴ مرداد ماه به ۲۸ مرداد تغییر یافت تا احترام شهدا حفظ و حرمت آنان نگه داشته شود.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رفسنجان با بیان اینکه این کنسرت با مجوز یکی از مؤسسات موسیقی استان و در سالن دانشگاه آزاد اسلامی برپا می شود، اظهار کرد: کنسرت های بعدی شهرستان را با مجوز مؤسسه سایه روشن به مدیریت مجتبی کاشفی برگزار می کنیم تا از توان رفسنجان استفاده کنیم.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار “خانه خشتی“، در خصوص قیمت بالای بلیت کنسرت ها تصریح کرد: قیمت بلیت با ضوابط مؤسسه و هزینه های جاری آن تعیین می شود؛ از آنجایی که معمولاً کنسرت ها با قیمت نسبتاً بالایی برگزار می شوند، در حال تلاش برای برپایی کنسرت ها در دو سطح هستیم تا ضمن حفظ کیفیت اجرا، امکان حضور همه اقشار جامعه را فراهم نماییم.

محمدآبادی در ادامه از برگزاری مراسم ویژه روز خبرنگار در رفسنجان خبر داد و گفت: با توجه به برپایی جشنواره فرهنگی اقتصادی کرمان، گرامیداشت روز خبرنگار به تعویق افتاد؛ اما بزودی برنامه ای متناسب با شأن و منزلت خبرنگاران برگزار خواهیم کرد.

خروج از نسخه موبایل