محمدآبادی خبر داد؛

هفته های فرهنگ و هنر رفسنجان به صورت فصلی برگزار می شود

  • شناسه خبر: 72718
هفته های فرهنگ و هنر رفسنجان به صورت فصلی برگزار می شود

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رفسنجان گفت: هفته های فرهنگ و هنر رفسنجان به صورت فصلی در شهرستان های مختلف برگزار خواهد شد.

خانه » آخرین اخبار » هفته های فرهنگ و هنر رفسنجان به صورت فصلی برگزار می شود

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رفسنجان در حاشیه اختتامیه جشنواره فرهنگی اقتصادی کرمان در گفت و گو با خبرنگار “خانه خشتی“، با اشاره به اشکالات کلی جشنواره، گفت: اعتقاد من این است که از هر اتفاق یک فرصت درست کنیم؛ ما در شب فرهنگی هنری رفسنجان با گروهی قدرتمند موسیقی اجرا کردیم که جای آن می بایست در سالن همایش ها باشد نه اینکه در سالن پلی بک اجرا شود.

ایمان محمدآبادی از برگزاری هفته های فرهنگ و هنر رفسنجان به طور اختصاصی خبر داد و افزود: اولین هفته فرهنگ و هنر رفسنجان مهر ماه سال جاری در نیشابور برگزار می شود و برنامه ریزی ها و مکاتبات در این خصوص انجام گرفته است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه در فصل پاییز ایام محرم و صفر را در پیش داریم، ممکن است اجرای هفته فرهنگ و هنر به فصل زمستان موکول شود؛ اما تمام تلاشمان را برای برپایی آن در مهر ماه می کنیم.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رفسنجان با بیان اینکه هفته های فرهنگ و هنر رفسنجان به صورت فصلی برگزار خواهد شد، اظهار کرد: در انتخاب شهرستان ها خیلی حساسیم و جاهایی را انتخاب می کنیم که به لحاظ فرهنگ و هنر قدرتمند باشد تا خودمان را محک بزنیم و ضمن رفع نقاط شعف خود، قدرتمان را به رخ بکشیم.

برچسب ها:
خانه خشتی رفسنجان فرهنگ نیشابور هفته فرهنگ و هنر
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان