امام جمعه بخش فردوس:

کودتای ۲۸ مرداد دلیلی آشکار بر بی اعتمادی نسبت به آمریکاست

  • شناسه خبر: 72502
کودتای ۲۸ مرداد دلیلی آشکار بر بی اعتمادی نسبت به آمریکاست

امام جمعه بخش فردوس کودتای۲۸ مرداد را دلیلی آشکار بر بی اعتمادی نسبت به آمریکا دانست و گفت: روحیه استکباری امریکا به گونه است که هرگاه منافعش اقتضا کند همه مقررات و قوانین و تعهدات را زیر پا میگذارد.

خانه » آخرین اخبار » کودتای ۲۸ مرداد دلیلی آشکار بر بی اعتمادی نسبت به آمریکاست

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی” از فردوس، حجت الاسلام رضاپور خطیب جمعه شهر صفاییه رفسنجان در خطبه های این هفته نماز جمعه،ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه(س) و روز زن، همه دختران و زنان مسلمان را به تاسی از آن بانوی گرامی بویژه در زمینه حیا و عفت فرا خواند و اظهار داشت: این بانوی گرامی حجاب را مایه عزت و سعادت زن معرفی نموده است.

وی افزود: بر خلاف شعار غربی ها مبنی بر تضاد آزادی زن با حجاب،  رعایت حجاب موجب ازادی زن از قید بند و هوس مردان هوسران  و رهایی از کالای تبلیغاتی بنگاه اقتصادی سیاست مداران و دنیا است.

رضاپور خاطر نشان کرد: جامعه اسلامی باید جامعه ای باشد که پوشیدن چادر برای  زن پرستیژ و شخصیت بداند و بدحجابی را طرد کند.

IMG_1158

خطیب جمعه بخش فردوس رفسنجان ضمن تشکر و قدردانی از استقبال بی نظیر مردم این بخش از شهدای غواص گفت: مغناطیس وجودی شهدای مظلوم که با تمام وجود از دین و نظام دفاع کردند،  دلهای مردم مومن و متدین را به استقبال آنها کشاند.

حجت الاسلام رضاپور در ادامه بمناسبت سالروز کودتای۲۸ مرداد این واقعه را دلیلی آشکار بر بی اعتمادی نسبت به امریکا دانست و گفت:  روحیه استکباری امریکا به گونه است که هرگاه منافعش اقتضا کند همه مقررات و قوانین و تعهدات را  زیر پا میگذارد، به گونه ای که مصدق دست دوستی به انها دراز کرد و زمان فشردن دست او نیز انها به فکر کودتا و ساقط کردن او هم  بودند.

وی تصریح کرد: به همین دلیل توافق هسته ای نیز نباید موجب ذوق زدگی شود  و در عین حال منتقدان نیز نباید در این زمینه سیاه نمایی کنند.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان