دو نفر از رفسنجان به مرحله کشوری المپیاد فنی و حرفه ای راه یافتند

  • شناسه خبر: 72494
دو نفر از رفسنجان به مرحله کشوری المپیاد فنی و حرفه ای راه یافتند

رییس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان رفسنجان از راهیابی خانم ها مرجان باقری و بنت الهدی حمزه ای نیا به مرحله کشوری المپیاد مهارت آموختگان فنی و حرفه ای در رشته مکاترونیک خبر داد.

خانه » آخرین اخبار » دو نفر از رفسنجان به مرحله کشوری المپیاد فنی و حرفه ای راه یافتند

به گزارش “خانه خشتی”، علی اکبر عبدالکریمی رییس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان رفسنجان در تشریح این خبر اظهار داشت: المپیاد مهارت آموختگان فنی و حرفه ای در سه مرحله شهرستانی، استانی و کشوری برگزار می شود و افراد برتر کشوری به مسابقات جهانی معرفی می شوند.
وی افزود: ۲۴ اردیبهشت امسال در رفسنجان بیش از ۳۰ نفر در آزمون شهرستانی در رشته های فناوری اتومبیل، آشپزی، مکاترونیک، کنترل صنعتی و فناوری مُد شرکت کردند و هفت نفر به مرحله استانی راه یافتند.
عبدالکریمی اظهار کرد: افرادی که از رفسنجان به مرحله استانی راه یافتند متشکل از سیده مژگان سادات خراسانی در رشته آشپزی، حسن رحیمی پور در رشته کنترل صنعتی، خانم ها مرجان باقری و بنت الهدی حمزه ای نیا در رشته مکاترونیک، فاطمه شجاعی فر و عظیمه نورمحمدی در حرفه فناوری مُد و محمد گوغری در حرفه فناوری اتومبیل بودند.
وی تصریح کرد: روز های ۸ و ۹ مرداد در کرمان مرحله استانی برگزار گردید که از راه یافتگان شهرستان رفسنجان به استان، خانم ها مرجان باقری و بنت الهدی حمزه ای نیا در مسابقات استانی رشته مکاترونیک شرکت کردند و حائز رتبه برتر شدند.
عبدالکریمی خاطرنشان کرد: مسابقات کشوری نیز در مهرماه امسال در تهران برگزار می شود و برگزیدگان به المپیاد جهانی که در کشور آلمان خواهد بود، اعزام می شوند.
وی بیان کرد: افرادی که به مرحله کشوری راه پیدا می کنند جزو نخبگان به حساب میایند و می توانند از مزایای بنیاد نخبگان بهره مند شوند.

منبع: ایرنا

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان