نشست فعالان و مدیران عرصه صنعت و واحدهای صنعتی و تولیدی به منظور بررسی موانع و مشکلات این واحدها

  • شناسه خبر: 7249
نشست فعالان و مدیران عرصه صنعت و واحدهای صنعتی و تولیدی به منظور بررسی موانع و مشکلات این واحدها

“خانه خشتی”:با حضور نماینده مردم رفسنجان و انار برگزار شد:نشست فعالان و مدیران عرصه صنعت و واحدهای صنعتی و تولیدی به منظور بررسی موانع و مشکلات این واحدها به گزارش خبرنگار “خانه خشتی”، نشست فعالان و مدیران عرصه صنعت و واحدهای صنعتی و تولیدی صبح امروز با حضور دکتر آذین نماینده مردم شهرستان های رفسنجان […]

خانه » آخرین اخبار » نشست فعالان و مدیران عرصه صنعت و واحدهای صنعتی و تولیدی به منظور بررسی موانع و مشکلات این واحدها
“خانه خشتی”:با حضور نماینده مردم رفسنجان و انار برگزار شد:نشست فعالان و مدیران عرصه صنعت و واحدهای صنعتی و تولیدی به منظور بررسی موانع و مشکلات این واحدها
به گزارش خبرنگار “خانه خشتی”، نشست فعالان و مدیران عرصه صنعت و واحدهای صنعتی و تولیدی صبح امروز با حضور دکتر آذین نماینده مردم شهرستان های رفسنجان و انار، شهردار رفسنجان در سالن زکریا برگزار شد.
در این نشست، رییس اداره صنعت و معدن رفسنجان با اشاره به مشکلات عدیده ای که بر سر راه واحدهای تولیدی و صنعتی وجود دارد، گفت: صنعتگران ما با وجود موانع زیادی که همواره به آن ها تحمیل می شود، با عشق و علاقه به کار صنعت در واحد خود مشغول هستند.
مهندس حریری ادامه داد: از جمله مشکلاتی که همواره سد راه تولید کنندگان و صنعتگران بوده است، عدم نقدینگی و نبود سرمایه در گردش است که معمولا مانع پیشرفت کار واحدهای صنعتی می شود.
وی اصلاح سیستم بانکی را از جمله مواردی عنوان کرد که باید به طور جدی در دستور کار قرار گیرد و افزود: بانک ها در پاره ای از موارد، از اعطای تسهیلات به صنعتگران کوتاهی می کنند.
مهندس حریری ادامه داد: تمام تلاشمان بر این است که در جهت پیشبرد اهداف واحدهای صنعتی و پیشرفت آن ها بکوشیم و برای این منظور از هیچ کوششی دریغ نمی کنیم.
در این همایش، مدیران بخش های صنعتی رفسنجان عمده مسایل و مشکلات پیش رو را عدم حمایت دولت از واحدهای تولیدی داخل عنوان کردند و خواستار حمایت داخلی و عدم ورود کالاهای خارجی به کشور شدند و تمرکز بیشتر نهادهای دولتی بر بخش صنعت و کشاورزی را تواما موجب پیشرفت کشور دانستند.
شهردار رفسنجان نیز در سخنانی ضمن تشکر از صنعتگران که با همت و تلاش خود و با وجود مسایل و مشکلات حاضر زمینه ساز کارهای بزرگی شدند، گفت: امنیت شهر زمانی حاصل می شود که به دنبال ایجاد شغل پایدار، شهر پایدار ایجاد کنیم.
دکتر آذین نماینده مردمی رفسنجان نیز با اشاره به سخن امام علی (ع) به مالک اشتر، گفت: مولا علی (ع) در نامه ای به مالک اشتر، از جدا کردن حساب دو گروه از حرفه ها که همانا صنعتگران و تجار هستند، سخن گفته است و این موضوع اهمیت این حرفه را نسبت به سایرین نشان می دهد.
وی افزود: صنعتگر با اشتغال زایی آغازگر مسیر پیشرفت شهر و کشور است و باید با همکاری هم و مشاوره یکدیگر به رفع گرفتاری ها و معضلات بپردازیم.
آذین در ادامه به ایجاد کارگروه بخش صنعت اشاره کرد و گفت: هدف ما از ایجاد این کارگروه، بیان راهکارها و نظرات مدیران واحدهای صنعتی و بهره گیری از خرد جمعی است که امیدواریم ضمن فعالیت بیشتر، به اشتغال زایی بیشتر و رفع اسیب های اجتماعی و رسیدن به سلامت جامعه بکوشیم.

 

برچسب ها:
اشتغال انار حمایت داخلی خانه خشتی رفسنجان صنعت معدن صنعتی صنف مجلس مجلس نهم مدیران معدن نشست نماینده نهم واحدهای صنفی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان