دبیر ستاد استقبال و برگزاری مراسم شهدای غواص و خط شکن عنوان کرد؛

شهیدان با حضور خود همدلی و همزبانی را بین ملت تقویت نمودند

  • شناسه خبر: 72440
شهیدان با حضور خود همدلی و همزبانی را بین ملت تقویت نمودند

سلطانی گفت: شهیدان با دست بسته بعد از ۳۰ سال با آمدنشان عزت و سربلندی را به ایران اسلامی بازگرداندند و این پیام را برای مردم داشتند که نگذارید عزت و اقتدار به راحتی از دست برود.

خانه » آخرین اخبار » شهیدان با حضور خود همدلی و همزبانی را بین ملت تقویت نمودند

سلطانی دبیر ستاد استقبال و برگزاری مراسم شهدای غواص و خط شکن در گفت و گو با خبرنگار “خانه خشتی”، با اشاره به ورود با شکوه شهدا به رفسنجان، اظهار داشت: تشییع پیکر شهیدان آخوندی و رحمانی در مسیر شماره یک از شریف آباد کشکوئیه به طرف هرمزآباد ، لاهیجان و سپس رفسنجان و همچنین در مسیر دوم از جوادیه، نوق، بهرمان، صفائیه، بخش دهستان اسماعیل آباد تا شهر رفسنجان صورت گرفت.

وی از استقبال چشمگیر مردم رفسنجان در مراسم تشییع شهدا ابراز خوشحالی کرد و افزود: تشییع پیکر شهیدان رحمانی و آخوندی از حسینیه ثارالله به میدان ابراهیم و سپس گلزار شهدای کمال آباد و قاسم آباد و همچنین وداع با پیکر شهدا در رفسنجان بی سابقه و تاریخی بود.

علی سلطانی در ادامه خاطر نشان کرد: مردم قاسم آباد کل مسیر را از رفسنجان تا گلزار قاسم آباد با پای پیاده شهید آخوندی را تشییع کردند.

وی یادآور شد: این شهیدان با دست بسته بعد از ۳۰ سال با آمدنشان عزت و سربلندی را به ایران اسلامی بازگرداندند و این پیام را برای مردم داشتند که نگذارید عزت و اقتدار به راحتی از دست برود.

دبیر ستاد استقبال و برگزاری مراسم شهدای غواص و خط شکن گفت: شهیدان با حضور خود همدلی و همزبانی را بین ملت تقویت نمودند و به فرمان امام مسلمین لبیک گفتند و مردم نیز ثابت کردند که از انقلاب شهدا و ارزش های دفاع مقدس خسته نشده اند و محکم و با صلابت ایستاده اند و تحت زعامت ولی امر مسلمین جهان آماده و پا به کار می باشند.

سلطانی در پایان از سوی همه بسیجیان و همکاران خود در سپاه ناحیه رفسنجان از کلیه نیروهای نظامی و انتظامی و حضور تاریخی امت حزب الله و شهید پرور تشکر و قدردانی نمود.

گفت وگو: مهناز شریفی

برچسب ها:
اخباررفسنجان خانه خشتی رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان