همراه با موج اعتراض به اظهارات اخیر هاشمی رفسنجانی؛

جوانان رفسنجان در کمپین “من یک روستایی هستم” + تصاویر

  • شناسه خبر: 72207
جوانان رفسنجان در کمپین “من یک روستایی هستم” + تصاویر

به دنبال اوج گرفتن اعتراضات به سخنان عجیب و توهین آمیز هاشمی رفسنجانی در خصوص روستاییان، جمعی از جوانان رفسنجان نیز به کمپین “من یک روستایی هستم” پیوستند.

خانه » آخرین اخبار » جوانان رفسنجان در کمپین “من یک روستایی هستم” + تصاویر

به گزارش “خانه خشتی“، هاشمی رفسنجانی در توهین به قشر روستاییان گفته بود، که روستائیان دیروز درکوچه روستایشان می گشتند امروز انقلابی شده اند!

 روستانشینان می گویند، هاشمی باید بدانند که روستا نشینان ساده دل و راستگویند و برای بدست آوردن روزی خود دست به فریب دیگران و دروغ گفتن نمی زنند.

به دنبال اوج گرفتن اعتراضات به این سخنان عجیب و توهین آمیز هاشمی رفسنجانی ، جمعی از جوانان رفسنجان نیز به کمپین “من یک روستایی هستم” پیوستند.

جوانان رفسنجان-کمپین من یک روستایی ام-خانه خشتی (۱)

 جوانان رفسنجان-کمپین من یک روستایی ام-خانه خشتی (۲) جوانان رفسنجان-کمپین من یک روستایی ام-خانه خشتی (۳) جوانان رفسنجان-کمپین من یک روستایی ام-خانه خشتی (۴) جوانان رفسنجان-کمپین من یک روستایی ام-خانه خشتی (۵) جوانان رفسنجان-کمپین من یک روستایی ام-خانه خشتی (۶) جوانان رفسنجان-کمپین من یک روستایی ام-خانه خشتی (۷) جوانان رفسنجان-کمپین من یک روستایی ام-خانه خشتی (۸)

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • رها

    با سلام؛ از اینکه یه عده آدم که نه درکی از مصاحبه و نه روزنامه نگاری دارند بیان و واکنش نشون بدن درو از درک نیست اما شمایی که ادعای خبرنگاریتون می شه چرا اینقد نابلدانه نوشتید و شمایی که عضو کمپین شدین و عکس یادگاری گرفتیت و خوشحال که عکستون داخل یه سایت خبری منتشر میشه، کاش یه کم تحقیق می کردین و اینقد بدون مدرک و دلیل بر سکوی قضاوت نمی نشستین. ما به کجا می خواهیم برویم؟ مگر اینجا کوفه است؟! کاری که مردم کوفه با علی کردند و با حسین.... شما نکنید. ما نه خداییم و نه قاضی که بر سکوی قضاوت دیگران بنشینیم در مملکت ما آقا و آقا زاده زیاد است اما.... بگذریم.... امیدوارم روزی برسد که ما مردم با چشم قضاوت نکنیم .... یا علی

    مسجدسیدالشهداء رفسنجان

    آقازاده هم آقازاده های اونور آب!!! اونا جهاد مغنیه دارن که با رانت پدر شهیدش، شهید می‌شه؛ ما هم م.هـ داریم که با رانت پدرش برای سقوط مملکتش تلاش می‌کنه! خدا از هر دوشون قبول کنه !!!

    رضا

    خدایا عاقبت کار ما را ختم به خیر کن

    محمد

    همه رفسنجان را با نام هاشمی رفسنجانی می شناسند نمی دانم چرا بعضی ها دشمن گری میکنند

    ناشناس

    بابا ولکن دیگه آخرش که چی ؟؟؟؟

    شهروند

    درود خدا بر هاشمی لعنت بر دروغگویان دین نما

    mo.sa

    با سلام خدمت بچه های خانه خشتی اون کسانی که میان میگن آقای هاشمی اسم یدک میکشه باید بدونن الان ایشون آبروی شهرو بردن با یدک کشی شون این آقای هاشمی بحثی درمورد سوگلیشونو آقازادشون ندارم ولی باید دونست تو سیاست کشور ما تغییر عقیده چیز رایجیه و هرکسی منافعش به خطر بیوفته میره دنبال یه جبهه دیگه... صراحتا کار آقای هاشمی و قبلش هم تبریک های آقایان روحانی و ظریف به هم .

    جوان

    البته نا گفته نمونه نه هاشمی و نه خاتمی نه دولت پاکه پاک ونه روحانی هیچ کدوم هیچ گلی به سر جوونای مملکت نزدن ولی واسه امثال شماها مرتب خوراک خبری درست کردن که تو این بلبشوی بی محتوایی مطبوعات و رسانه ها خودنمایی کنین.

    حسین بوستانی

    خانه خشتی عزیز اقای هاشمی رفسنجانی هشت سال رئیس جمهوری اسلامی ایران وسایر مسولیت های مملکتی را دارا بوده وداراست درست است که فرزند ایشان وجهت گیری های ایشان بعضا موجب ناراحتی ست اما رفسنجان که زادگاه ایشان ورفسنجانی یدک کش فامیل ایشان است لذا مردم رفسنجان و خبرگذاری های رفسنجان نباید حرمت رفسنجانی را بشکنند ودر صدد تخریب ایشان برایند

    ugd

    مگر اقای هاشمی چی گفته لطف کنید در یک خط بگید چون من نمیدونم

    محمد

    خب??
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان