خواهر یکی از شهدای غواص در گفت و گو با خانه خشتی:

سلام ما را به گروه تفحص برسانید، به آنها بگویید خداقوت

  • شناسه خبر: 72199
سلام ما را به گروه تفحص برسانید، به آنها بگویید خداقوت

خواهر یکی از شهدای غواص گفت: از گروه تفحص شهداء که خیلی تلاش کردند تشکر می کنیم و خداقوت می گوییم و امیدواریم دستهایشان در کنار دستان حضرت ابوالفضل(ع) قرار گیرد.

خانه » آخرین اخبار » سلام ما را به گروه تفحص برسانید، به آنها بگویید خداقوت

خواهر شهید حسن رجب علی پور در گفت و گو با خبرنگار “خانه خشتی“، با ابراز خوشحالی از بازگشت عزیزدلشان بعد از ۲۹ سال انتظار اظهار داشت: شهید قبل از راهی شدن به سمت اروند، پلاک خود را به آب انداخته است و خواسته ی قلبی او این بوده که با این کارش برای رسول الله(ص) و حضرت زهرا(س) سنگ تمام بگذارد .

وی افزود: این مشیت الهی بود که شهید برگردد و این بازگشت برای من و خانواده شهید نعمت بود.

خواهر شهید ادامه داد: برادر زاده ها و خواهر زاده های حسن او را ندیده بودند و شناختی از ایشان نداشتند و ما هر چه سعی میکردیم که به آنها بگوئیم آنطور که می بایست جواب نمی گرفتیم.

وی خاطر نشان کرد: لازم بود که جوانان امروز این شهداء را اینگونه ببینند و این دیدن برای ما نیز خیلی زیبا شده است و ما شکرگزار خداوند هستیم.

خواهر شهید رجب علی پور افزود: از گروه تفحص شهداء که خیلی تلاش کردند تشکر می کنیم و خداقوت می گوییم و امیدواریم دستهایشان در کنار دستان حضرت ابوالفضل(ع) قرار گیرد، شاید اجر این گروه از شهداء هم بیشتر باشد و ما منت ممنون آنها هستیم.

وی خطاب به اصحاب رسانه اظهار داشت: سلام ما را به گروه تفحص برسانید و بگویید ارادتمند تک تک شما هستیم، به آنها بگوئید خداقوت.

لازم به ذکر است که شهید حسن رجب علی پور یکی از ۲۰ شهید کاروان شهدای غواص استان کرمان و متعلق به شهر کرمان است که در عملیات کربلای ۴ سال ۶۵ به شهادت رسیده است. .

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان