پایگاه اطلاع رسانی خانه خشتی رفسنجان

روستاییان پیشتاز در استقبال از کاروان شهدای غواص در رفسنجان

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی“، از صبح امروز با ورود کاروان شهدای غواص و خط شکن عملیات کربلای ۴ به شهرستان رفسنجان ، تریلی حامل پیکر پاک شهدا با گذر از روستاهای در طول مسیر مورد استقبال باشکوه اهالی این روستاها قرار گرفت است.

سایر روستاها نیز مسیر عبور کاروان شهدا خود را برای یک استقبال باشکوه آماده کرده اند.

روستاییان می خواهند با کشتن گاو و گوسفند و و پخش شربت و شکلات ارادت خود را به این غواصان باعزت نشان می دهند.

با دیدن این شکوه روستاییان آدم تاسف می خورد و گریه اش میگیرد از اهانت کاخ نشینانی که این کوخ نشینان را به تمسخر می گیرند.

جا دارد خطاب به روستا زاده ای که این روزها روستا و روستانشینان را با ادبیات تمسخرآمیز خطاب می کند بگوئیم روستاییانی که اینگونه آنان را تحقیر میکنید همینهانی هستند که در روزهای پر التهاب جنگ جوانان رشید قامت خود را روانه میدان کردند و انگاه که خبر شهادت پسرشان را شنیدند سرخود را بالا گرفتند که اشک آنان مایه ی شاد شدن دل دشمن نگردد.

و امروز نیز اینچنین با دل های پاک و ساده شان به استقبال شهدای مفقودالاثرشان می روند و برای شهدایشان قربانی می کنند.

آقای هاشمی شما که یک روستایی هستید آیا بکار بردن چنین ادبیاتی را در حق اینان مجاز می شمرید؟

روستییان رفسنجانی گمان میکردند که شما اگر چه از زادگاهتان رفته اید اما منش روستایی خود را دارید ولی گویا سخنان شما این این مفهو را می رساند که روستانشینی را فراموش کرده اید؟!

اقای هاشمی در سفرهایی که به روستای محل زادگاهتان داشتید چند بار پای درد دل هم ولایتی هایتان نشستید؟ به جز آنکه برکرسی بالادستی خود جلوس نمودید و سخن بر زبان راندید و همه مشکلات و معضلات را نتیجه عملکرد دولت قبل دانستید.

شما باید خوب بدانید که انقلاب مرهون و مدویون همین روستاییان کوخ نشین است و اگر جنگ دوباره ای صورت گیرد این روستاییان هستند که در صف اول از کشور دفاع می کنند.

شما طبقه بزرگی از ملت را مورد اهانت قرار داده اید و کسانی را تحقیر کرده اید که بارها مورد تمجید امام راحل قرار گرفته اند.

خروج از نسخه موبایل