فرماندار رفسنجان تأکید کرد؛

عضویت دو عضو شورای شهر رفسنجان کاملاً قانونی بوده است/ ابهامات حاصله به دلیل تغییرات اخیر در بخشنامه ها بوجود امده است

  • شناسه خبر: 71566
عضویت دو عضو شورای شهر رفسنجان کاملاً قانونی بوده است/ ابهامات حاصله به دلیل تغییرات اخیر در بخشنامه ها بوجود امده است

ملانوری گفت: ورود این افراد به عرصه انتخابات و رأی آوردن و راهیابی شان به شورا طبق بخشنامه ها و دستورالعمل های وزارت کشور تاکنون قانونی بوده است.

خانه » آخرین اخبار » عضویت دو عضو شورای شهر رفسنجان کاملاً قانونی بوده است/ ابهامات حاصله به دلیل تغییرات اخیر در بخشنامه ها بوجود امده است

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی”، فرماندار رفسنجان روز گذشته در جمع خبرنگاران حضور یافت تا پیرامون برنامه ریزی برای جشنواره فرهنگی اقتصادی کرمان در برج میلاد صحبت کند.
وی پس از ارائه برنامه های این جشنواره، در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران در خصوص تعیین تکلیف وضعیت شغلی دو تن از اعضای شورای اسلامی شهر رفسنجان و غیر قانونی بودن حضور آنان در شورا، گفت: ورود این افراد به عرصه انتخابات و رأی آوردن و راهیابی شان به شورا طبق بخشنامه ها و دستورالعمل های وزارت کشور تاکنون قانونی بوده است.
ملانوری در توضیح این موضوع افزود: با توجه به پیگیری های اخیر و شبهات و سوالات متعدد در این خصوص، بخشنامه ها اصلاح شد که طبق تغییرات جدید، کارکنان شهرداری نمی توانند همزمان با عضویت در شورا در شهرداری شاغل باشند.
فرماندار رفسنجان با استناد بر این موارد، تصریح کرد: بر همین اساس، مقرر گردید دو تن از اعضای شورای شهر که کارمند شهرداری نیز هستند به عنوان کارمند در یکی از ادارات رفسنجان مأمور شوند و یا به شهرداری شهر دیگری منتقل گردند.

برچسب ها:
اخبار رفسنجان خانه خشتی رفسنجان عضویت دو عضو شورای شهر رفسنجان کاملاً قانونی بوده است/ ابهامات حاصله به دلیل تغییرات اخیر در بخشنامه ها بوجود امده است
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان