پایگاه اطلاع رسانی خانه خشتی رفسنجان

فردوس آماده استقبال از خط شکنان غواص

 به گزارش خبرنگار “خانه خشتی” از فردوس، ستاد اجرایی استقبال از  شهدای غواص خط شکن با حضور بخشدار ، شهردار و دهیاران، فرمانده انتظامی پاسگاه بخش و فرماندهی بسیج امام جعفر صادق و روسای شوراهای روستا و شهر صفائیه جهت هماهنگی و برنامه ریزی لازم در خصوص مراسم استقبال و تشییع پیکر شهدای غواص در محل بخشداری فردوس تشکیل گردید.
کدخدایی بخشدار بخش فردوس در خصوص اهمیت برنامه و چگونگی استقبال اظهار داشت: همه ما مدیون خون پاک شهدا بوده و باید تلاش مضاعف داشته باشیم  تا مراسمی باشکوه در خور و شان جایگاه والای شهدا در سطح بخش و منطقه نوق انجام پذیرد.

وی از مردم بخش فردوس خواست با شرکت در این مراسم پاس داشت خون شهداء باشند و این کوچکترین کاری است که ما می توانیم  برای گرامیداشت یاد  شهدا انجام دهیم.

کدخدایی در ادامه بر فراهم نمودن تمهیدات و مقدمات لازم جهت فضاسازی محیطی، ایجاد امنیت و تمهیدات ترافیکی مسیر استقبال، پاکسازی محیط شهری و  روستایی که کاروان شهدا از آنجا عبور می کند و اطلاع رسانی به مردم شهید پرور و ولایت مدار و همیشه در صحنه  بخش فردوس جهت استقبال از شهدا تاکید کرد و پس از بحث و تبادل نظر توسط اعضاء تصمیمات لازم جهت برگزاری هر چه بهتر این مراسم اخذ گردید.

در این جلسه سه کمیته امنیت، اطلا رسانی و پشتیبانی جهت استقبال از این شیر مردان غیور تشکیل گردیده  که هر کدام وظایفی در جهت باشکوه برگزارشدن مراسم ایفا میکنند .

شایان ذکر است مراسم استقبال و تشیع پیکر پاک شهدای غواص خط شکن در بخش فردوس در روز شنبه مورخ ۱۷/۵/۹۴ز ساعت ۱۲ ظهر حرکت از جاده اصلی منتهی به روستای رکن آباد به سمت شهر صفائیه و تجمع  در گلزار شهدای صفائیه و اقامه نماز ظهر و عصر ادامه خواهد داشت .

سپس کاروان شهدا از شهر صفائیه به سمت اسماعیل آباد و سپس شهر رفسنجان سوق داده خواهند شد.

خروج از نسخه موبایل