پایگاه اطلاع رسانی خانه خشتی رفسنجان

رفسنجان برای میزبانی شهدای غواص آماده می شود

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی“، امام جمعه شهرستان رفسنجان عصر امروز در جلسه ستاد استقبال شهدای غواص در جمع مسئولین بخش ها و ادارات شهرستان، خواستار همکاری همه جانبه برای استقبال از شهدا شد و گفت: واجب است همه ما در استقبال از شهدا دخیل و سهیم باشیم تا بر شکوه و عظمت تشییع انان منجر شود.

حجت الاسلام رمضانی پور با بیان اینکه شهدا از اجر و عظمت بالایی برخوردارند، گفت: امروز می خواهیم پیکر شهدایی که حدود ۳۰ سال از زمان شهادتشان می کذرد، در آغوش بگیریم.

فرماندار رفسنجان نیز در این جلسه حضور شهدا در بخش ها و روستاهای رفسنجان را پر برکت دانست و گفت: با برنامه ریزی و حضور پر شور مردم و دستگاه های اجرایی از این نعمت بزرگ استفاده می کنیم و بهره مند می شویم؛ این حرکت باید ماندگار شود و خاطره ای در تاریخ رفسنجان بماند.

حمید ملانوری با اشاره به اینکه دو تن از این شهدا متعلق به رفسنجان هستند، اظهار کرد: پیکر شهید غلامرضا آخوندی نژاد و شهید علیرضا رحمانی بهرام جردی پس از استقبال، در رفسنجان آرام می گیرند.

وی افزود: از آنجایی که استقبال از شهدای غواص در بخش های کشکوئیه، نوق و فردوس باید ایستگاه های صلوات و خدمات رفاهی و فضاسازی فرهنگی در مسیر استقبال از سوی بخشداری ها فراهم شود.

فرماندار رفسنجان خواستار همکاری و هماهنگی کلیه دستگاه های اجرایی و اصحاب رسانه شد و گفت: تشکل های مذهبی و هیئت ها نیز باید با برنامه ریزی برای حضور در مراسم استقبال حضور فعال داشته باشند.

خروج از نسخه موبایل