مخالفت دبیرکل اوپک با تحریم‌های غرب علیه ایران

  • شناسه خبر: 7140
مخالفت دبیرکل اوپک با تحریم‌های غرب علیه ایران

خانه خشتی به نقل از فارس ، عبدالله البدری، دبیرکل اوپک در نشست دو روزه نفتی اوپک در وین، از تحریم های جدید علیه ایران انتقاد کرد. البدری، خطاب به وزرا و نمایندگان کشورهای عضو گفت: «من دوست ندارم شاهد تحریم نفتی هیچ یک از کشورهای عضو اوپک باشم.» وی افزود: «من واقعا و به […]

خانه » آخرین اخبار » مخالفت دبیرکل اوپک با تحریم‌های غرب علیه ایران

خانه خشتی به نقل از فارس ، عبدالله البدری، دبیرکل اوپک در نشست دو روزه نفتی اوپک در وین، از تحریم های جدید علیه ایران انتقاد کرد.

البدری، خطاب به وزرا و نمایندگان کشورهای عضو گفت: «من دوست ندارم شاهد تحریم نفتی هیچ یک از کشورهای عضو اوپک باشم.» وی افزود: «من واقعا و به صورت صد در صد، مخالف این تحریم ها هستم.»

دبیرکل اوپک همچنین در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: «ایران از اعضای موسس اوپک است و توانایی عظیمی برای تولید نفت دارد.» البدری اضافه کرد: «بنابراین، من امیدوارم که این تحریم به طریقی، بوسیله مذاکره یا هر راه حل صلح آمیز دیگری برداشته شوند.»

ایران، دومین تولید کننده بزرگ اوپک، پیش از این تحت ۴ مرحله تحریم های شورای امنیت سازمان ملل قرار داشته است. اتحادیه اروپا خود را برای اجرای تحریم نفتی ایران از ابتدای ماه جولای آماده می کند.

دور جدید مذاکرات هسته ای بین ایران و گروه ۱+۵ قرار است در روزهای ۱۸ و ۱۹ ژوئن در مسکو برگزار شود. دور های قبلی مذاکرات در استانبول و بغداد، دستاورد ملموسی را به همراه نداشته است.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان