امام جمعه فردوس رفسنجان:

اسرائیل بویی از انسانیت نبرده است

  • شناسه خبر: 71393
اسرائیل بویی از انسانیت نبرده است

امام جمعه فردوس رفسنجان گفت: جنایت صهیونیست ها در سوزاندن کودک شیرخواره فلسطینی یکی از بدترین ، بی رحم ترین و دل خراش ترین جنایات بود، اینها بویی از انسانیت نبرده اند.

خانه » آخرین اخبار » اسرائیل بویی از انسانیت نبرده است

حجت الاسلام رضاپور در گفت و گو با خبرنگار “خانه خشتی“، با اشاره به تازه ترین جنایت صهیونیست ها در سوزاندن کودک شیرخواره فلسطینی اظهار داشت: این جنایت یکی از بدترین ، بی رحم ترین و دل خراش ترین جنایات بود که صهیونیست ها مرتکب شدند و باعث خشم مردم فلسطین شد .

وی افزود: رژیم نحس اسرائیل هیچ بویی از انسانیت و ترحم نبرده است.

حجت الاسلام رضاپور در ادامه به ۱۵ مرداد سالروز بمباران شیمیایی آمریکا در هیروشیما اشاره کرد و گفت: این جنایت همیشه در تاریخ ماندگار خواهد ماند و این نشانه ی بی رحمی و خشن بودن دولت امریکا است.

وی تصریح کرد: آمریکایی ها کسانی هستند که دم از حقوق بشر میزنند ولی قوانین حقوق بشر را زیرپا میگذارند که جنایت هیروشیما نمونه ای از آن است.

امام جمعه بخش فردوس رفسنجان خاطر نشان کرد: به دولت مردان امریکا هیچ اعتباری نیست و به قرارد های بسته شدن با دشمن آن هم دشمن مستکبر امریکا ، نمیتوان اعتماد کرد.

وی افزود: در چند روز گذشته دولت مردان امریکا اعلام کردند که تحریم ها خودکار میباشد یعنی هر لحظه که بخواهند میتوانند تحریم ها را از سر گیرند و این نشان دهنده عدم صداقت و بی اعتباری آنهاست.

گفتگو از: مجتبی نقی زاده

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان