پروژه جدید خبرنگار ضدانقلاب کلید خورد

  • شناسه خبر: 71386
پروژه جدید خبرنگار ضدانقلاب کلید خورد

علی نژاد پس از ناکامی‌ و نرسیدن به اهداف شوم کمپین “آزادی‌های یواشکی زنان در ایران” و “آوازخوانی یواشکی” ، این بار پروژه جدید خود را با همکاری تلویزیون صدای آمریکا کلید زد.

خانه » آخرین اخبار » پروژه جدید خبرنگار ضدانقلاب کلید خورد

به گزارش “خانه خشتی” به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ “معصومه علی نژاد قمی” معروف به به “مسیح علی‌نژاد” خبرنگار فراری پناهبرده به کشورهای غربی، پس از آنکه در پروژه مبارزه با حجاب اسلامی و حیازدایی از زنان ایرانی، از طریق ایجاد کمپین فیسبوکی «آزادی یواشکی زنان در ایران» ناموفق بود، اکنون از طریق روشی جدید به‌دنبال پیگیری وظایف خود است.

این خبرنگار ضدانقلاب ۳۹ ساله در اردیبهشت ۹۳، کمپین ضدفرهنگی و ضددینی فیسبوکی به نام “آزادی یواشکی زنان در ایران” را با هدف ترویج بی‌بندوباری و بی‌حیای در بین زنان و دختران ایرانی تشکیل داد و با آنکه این کمپین تحت حمایت‌های مالی و معنوی نهادهای وابسته به کشورهای غربی و استعماری فعالیت می‌کرد و از تبلیغات گسترده رسانه‌های دیداری و شنیداری و مکتوب غربی بهره می‌برد، اما نتوانست آنطور که باید، به اهداف خود برسد و حتی کمک‌ های دلاری ربع پهلوی، آخرین بازمانده خاندان مفسد پهلوی و موسسات صهیونیستی به‌ظاهر حقوق‌بشری نیز نتوانست مانع از شکست پروژه حیازداریی با مدیریت علی‌نژاد شود.

وی که اهل بابل است و در انگلستان ساکن بود؛ پس از شکست کمپین “آزادی یواشکی زنان در ایران” و با دعوت مسئولان تلویزیون “صدای آمریکا” (V.O.A) به آمریکا سفر کرد و برنامه جدیدی به نام “تبلت” را در این شبکه تلویزیونی تولید می‌کند که با شیوه و ابزاری جدید به دنبال همان اهداف کمپین “آزادی یواشکی زنان در ایران” است.

علی‌نژاد در نخستین قسمت برنامه “تبلت” به سراغ زنان آمریکا در سواحل نیویورک رفت و از آنها درباره ایران و وضعیت زنان ایرانی پرسید. وی از بین اقشار مختلف آمریکایی زنان برهنه کنار ساحل دریا را برای مصاحبه انتخاب کرد تا اینگونه سوالی در ضمن مخاطبین خود به‌ویژه زنان و دختران ایجاد کند که «چرا شما نباید اینگونه آزادانه لباس بپوشید و کنار دریا ایگونه برهنه شوید؟».

وی همچنین چندی پیش نیز با راه‌اندازی کمپین “آوازخوانی یواشکی” همچون پروژه “آزادی‌های یواشکی زنان در ایران” به دنبال آن بود تا بی‌حیایی و بی‌بند و باری را در جامعه اسلامی‌ ایران و به ویژه در بین زنان و دختران مسلمان ایرانی ترویج دهد، اما همانند دفعات گذشته با ناکامی‌مواجه شده و این آواز نخوانده در نطفه خفه شد.

این خبرنگار فراری و ضدانقلاب که چندی پیش به دلیل خوش خدمتی‌های خود به اربابان آمریکایی – اسرائیلی در راستای حیازدایی از زنان ایرانی موفق به دریافت جایزه “تشکل ژنو” شد، اکنون درمانده شده است و برای مطرح شدن دست به هر کاری می زند و نمی‌داند با پروژه‌های فیسبوکی “آزادی‌های یواشکی زنان در ایران” و “آوازهای یواشکی” که با حمایت‌های دلاری کشورهای غربی و عناصر ضدانقلاب ایجاد شده و اکنون با رکود و عفول مواجه شده‌اند، چکار کند و مطمئنا برنامه “تبلت” او نیز به همان پروژه های قبلی خواهد پیوست.

علی نژاد خبرنگاری را از سال ۱۳۷۸ با روزنامه‌ “همبستگی” آغاز کرد و بعد از آن خبرنگار پارلمانی خبرگزاری ایلنا در مجلس ششم و هفتم بود که به دلیل بی احترامی به قوانین و سرقت اسناد محرمانه اداری، از مجلس هفتم اخراج شد. از او در روزنامه‌های شرق، بهار، وقایع اتفاقیه و هم‌ میهن نیز نوشته‌هایی منتشر شده است. او همچنین در آخر به روزنامه “اعتماد ملی” ارگان رسمی حزب یکی از سران فتنه پیوست و در سیاه نمایی از اوضاع کشور و اهانت به مردم و رئیس جمهور قانونی کشور کم نگذاشت و در همین روزنامه، مردم را به “دلفین‌های گرسنه” و احمدی نژاد (رئیس جمهور وقت) را به “مربی تربیت دلفین‌ها” تشبیه کرد که برای ربودن لقمه‌ای غذا از دست مربی، صدا از خودشان در می‌آورند و حرکات دلفریب نمایشی انجام می‌دهند.

ربایش اسناد محرمانه مجلس شورای اسلامی و گستاخی وی در مصاحبه با نمایندگان مجلس، علی‌نژاد را طعمه خوبی برای سرویس جاسوسی انگلیس قرار داد تا از وی جاسوسی خوب تربیت کند، لذا از همان زمان بود که وی به دام MI6 افتاد و در راستای پیاده‌ سازی اهداف شوم آن‌ها از هیچ تلاشی فروگذار نکرد. پس از دهمین دوره انتخابات پرشور ریاست جمهوری، وی نقش تعیین کننده‌ای در فتنه و ایجاد اغتشاش ایفا می‌کند، به همین جهت دستگاه جاسوسی انگلیس به این نتیجه می‌رسد که دستگیری وی توسط نهادهای مسئول، اطلاعات بسیار مهمی را در اختیار نهادهای ذیربط قرار خواهد داد، لذا دستور خروج وی از کشور را به بهانه ادامه تحصیل در دانشگاه آکسفورد (دانشگاه رسمی اینتلیجنت سرویس) انگلیس به او می‌دهد.

علی نژاد در سال ۲۰۱۰ به سفارش سازمان جاسوسی MI6 به همراه تعدادی دیگر از افراد ضد انقلاب ساکن انگلستان بنیاد ایران ندا را تاسیس کرد تا در کنار جاسوسی بتواند جریان حقوق بشری علیه جمهوری اسلامی را فعال کند.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • مردم

    خانه خشتی رسالت خبر و رسانه رو خوب ادا می کنه ولی متاسفانه جدیدنا تند شد و جهت گیری سیاسی می کنه .حیفه آقای پاد پروا سایتتونو با جهت گیری ها و تند روی ها خراب نکنین

    غزل

    پروژه جدید خانه خشتی چیه این سومین مطلبی هست دارین راجع به این خانم کار میکنید
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان