استاندار کرمان:فرمانداران باید بر بازار نظارت ویژه‌ای داشته باشند،

  • شناسه خبر: 7117
استاندار کرمان:فرمانداران باید بر بازار نظارت ویژه‌ای داشته باشند،

خانه خشتی: استاندار کرمان گفت: فرمانداران باید بر بازار نظارت ویژه‌ای داشته باشند به ویژه در بحث قیمت مرغ و نان باید نظارت دقیق‌تر و جدی‌تری صورت گیرد. به گزارش خانه خشتی به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان، اسماعیل نجار روز گذشته در همایش فرمانداران استان کرمان اظهار داشت: افکار عمومی باید در زمینه […]

خانه » آخرین اخبار » استاندار کرمان:فرمانداران باید بر بازار نظارت ویژه‌ای داشته باشند،

خانه خشتی: استاندار کرمان گفت: فرمانداران باید بر بازار نظارت ویژه‌ای داشته باشند به ویژه در بحث قیمت مرغ و نان باید نظارت دقیق‌تر و جدی‌تری صورت گیرد.

به گزارش خانه خشتی به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان، اسماعیل نجار روز گذشته در همایش فرمانداران استان کرمان اظهار داشت: افکار عمومی باید در زمینه اجرای طرح پزشک خانواده شهری آگاه شوند.

نجار خاطرنشان کرد: در این زمینه رسانه‌ها از جمله نشریات، خبرگزاری‌ها و به ویژه صدا و سیما نقش مؤثری را در آگاه کردن افکار عمومی جامعه نسبت به طرح پزشک خانواده شهری و نظام ارجاع را دارند.

وی بیان داشت: همچنین در راستای آگاهی جامعه میزگردها و نشست‌هایی با حضور مسئولان بهداشت و درمان و کارشناسان این امر در سیمای مرکز استان کرمان برگزار شود.

نجار عنوان کرد: طرح پزشک خانواده شهری از شهریور ماه سال‌جاری و همزمان با سراسر کشور در استان کرمان نیز اجرایی می‌شود.

استاندار کرمان ابراز داشت: انقلاب اسلامی با اهداف بلندی به پیروزی رسید و در این میان هزینه‌های زیادی پرداخته است.

وی با اشاره به تقدیم ۲۵۰ هزار شهید والامقام به انقلاب اسلامی ابراز داشت: اگر روی اهداف بزرگ‌ اصرار داشته باشیم، هزینه‌های زیادی را باید بپردازیم.

نجار با بیان اینکه در مقابل عظمت انقلاب اسلامی هزینه‌هایی پرداخت شده، اذعان داشت: اگر چه در این سال‌ها تحریم‌ها موجب شد تا هزینه‌های زیادی را بپردازیم، اما اگر این تحریم‌ها و هزینه‌ها نبود هرگز انقلاب اسلامی صادر نمی‌شد.

استاندار کرمان با اشاره به اجرای طرح هدفمندی یارانه‌ها گفت: با اجرای این طرح در مصرف گندم ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تن به اندازه ۱۸ سال تولید استان کرمان کاهش داشتیم.

نجار با تاکید بر اینکه فرمانداران باید بر بازار نظارت ویژه‌ای داشته باشند، تصریح کرد: به ویژه در بحث قیمت مرغ و نان باید نظارت دقیق‌تر و جدی‌تری صورت گیرد.

وی اظهار داشت: همچنین دلالی‌گری را بر نمی‌تابیم و با کسانی که قیمت‌ها را افزایش دهند، برخورد می‌کنیم.

استاندار کرمان با توصیه به فرمانداران خاطرنشان کرد: در سال‌جاری به تعهداتی که در راستای اجرایی شدن طرح‌ها داده شده، باید عمل کرد.

وی با اشاره به اینکه فرمانداران باید برای طرح‌های نیمه تمام اعتبار بگذارند تا به پایان برسند، تأکید کرد: اجرای طرح مسکن مهر را نیز با جدیدت دنبال می‌کنیم.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان